امام جمعه کلاله:

با رای کشورهای جهان؛ امریکا در انزوا قرار گرفت

1403-07-01 04:07:23
0
46
با رای کشورهای جهان؛ امریکا در انزوا قرار گرفت
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;">امام جمعه کلاله گفت: با رای کشورهای جهان و اثبات حقانیت فلسطینی ها، آمریکا منزوی تر از گذشته شد.</span></p>

 

حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله در خطبه های نماز این هفته با بیان این سخن گفت: وتوی امریکا در شورای امنیت باعث شد کشورهای جهان موضوع "قدس" را به مجمع عمومی ببرند و در آنجا با رای به نفع فلسطین؛ امریکا در انزوای جهانی قرار گیرپد.
امام جمعه کلاله در خطبه های نماز از ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع ) هم سخن گفت و اظهار داشت: این محدث و عالم دینی، متقی بود که مورد تایید و وثوق امام هادی (ع ) قرار داشت.
امام جمعه کلاله میلاد امام عسگری (ع) و حضرت عیسی (ع ) را تبریک گفت و تصریح کرد: وجود مقدس امام حسن عسگری (ع) مقدمه حضور و ظهور امام مهدی (عج) می باشند.
وی ادامه داد: اگر در دنیای امروز حضرت عیسی (ع ) حضور داشت؛ با علمای مسیحیت و تفکرات ترویجی آنها مبارزه می کرد.
امام جمعه کلاله یاد شهید آیت الله غفاری و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: شهید غفاری مبارز مجاهد راه خدا بود که زیر شکنجه های ساواک رژیم شاه مقاومت کرد و به شهادت رسید.
حجت الاسلام کشیری با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی در ادامه از وظایف فرزند نسبت به والدین گفت اظهار داشت: نیکوکاری، قرائت قرآن، اقامه نماز، تکریم وابستگان و دوستان والدین و ادای دین پدر و مادر از وظایف اصلی فرزندان است که باید برای رضای خدا انجام دهند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار