مدیرکل امور روستایی استانداری گلستان:

۱۹۲ میلیارد تومان برای پروژه‌های روستایی استان گلستان اختصاص یافت

1403-08-05 06:08:28
0
84
۱۹۲ میلیارد تومان برای پروژه‌های روستایی استان گلستان اختصاص یافت
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">مدیرکل امور روستایی استانداری گلستان گفت: اعتبارات اقتصادی از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم به استان گلستان ۸۰۰ میلیارد ریال بوده که ۱۹۲ میلیارد تومان پروژه&zwnj;های روستایی استان تشکیل پرونده و به بانک&zwnj;های عامل ارسال شد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از تسنیم، علی نصیبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی ضمن تشریح ظرفیت‌های اعتباری بخش روستایی و اشتغالزایی اظهار داشت: اعتبارات اقتصادی از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم به استان گلستان 800 میلیارد ریال بوده که 192 میلیارد تومان پروژه‌های روستایی استان تشکیل پرونده و به بانک‌های عامل ارسال شد.

وی افزود: از بهمن ماه امسال هم 80 میلیارد تومان برای سرمایه‌گزاری روستایی برای فعالان اقتصادی در روستاها اختصاص می‌یابد و به شهرستان‌هایی که پرونده‌های بیشتری دارند پرداخت می‌شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری گلستان تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی که اخیرا مجلس ابلاغ کرده و سهم خوبی را برای روستاهای ما، نواحی شهرک‌ها و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت اختصاص داده در هفته آینده آغاز خواهد شد.

مجتبی جمالی فرماندار شهرستان کردکوی هم در این جلسه با اشاره به اقدامات نابخردانه رئیس جمهور آمریکا و رفتار مستکبرانه در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف گفت: این‌‎گونه اقدامات واقعیت‌های استکباری آنها را روز به روز مشخص‌تر و آنها را به نابودی نزدیک می‌کند.

وی به واکنش جامعه جهانی به این اقدام اشاره کرد و گفت: امیدواریم این توطئه هم به انزوای بیشتر استکبار جهانی و نابودی تفکرات مستکبرانه آنان منجر خواهد شد.

جمالی اظهار کرد:  23 پرونده تسهیلاتی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر16 میلیارد تومان تشکیل، پیگیری و اجرایی شده و به دفتر روستایی ارسال شد

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار