سردار شریف در گرگان :

دشمن شکست‎های خود را با ماجراجویی‎های جدید مخفی می‎کند/ دشمن به دنبال اشباع افکار عمومی دنیا و مدیریت آن است

1403-08-05 06:08:34
0
51
دشمن شکست‎های خود را با ماجراجویی‎های جدید مخفی می‎کند/ دشمن به دنبال اشباع افکار عمومی دنیا و مدیریت آن است
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: دشمن&nbsp;شکستهای&nbsp;پیایی خود را با ایجاد ماجراجویی های جدید&nbsp;مخفی می کند تا از مواجهه و پاسخگویی بابت این شکستها فرار کنند . مثل موضوع تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی یا موضوع استعفای مشکوک رفیق حریری یا تغییر پادشاهی عربستان و ... .</span></p>

 به گزارش کلاله خبر ، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه ، صبح امروز یکشنبه 26 آذر ماه در نشست صمیمی با فعالان رسانه ای استان گلستان که در محل سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد گفت : جبهه رسانه ای دشمن در طول 40 سال اخیر همواره به طرح شبهات و سناریوهای گوناگون پرداخته و به دنبال القاء ناکارآمدی نظام و انقلاب اسلامی است .

دشمن شکستهای پیایی خود را با ایجاد ماجراجویی های جدید مخفی می کند تا از مواجهه و پاسخگویی بابت این شکستها فرار کنند . مثل موضوع تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی یا موضوع استعفای مشکوک رفیق حریری یا تغییر پادشاهی عربستان و ... .

دشمن با دادن خوراک های رسانه ای متنوع و متکثر به دنبال اشباع افکار عمومی دنیا و مدیریت آن به شکل دلخواه خود هستند .

در ماجرای فتنه 88 ؛ شبکه BBC ، اولین خبرهای خود را با هدف القاء شبهه درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آغاز کرد و آنرا ادامه داد و به فتنه دامن زد .

در فتنه سال 88 ، برخی از سیاسیون و بخشی از مردم ، فریب فضاسازی های کاذب رسانه ای دشمن را خوردند و بر موج رسانه ای آنان سوار شدند و آن همه خسارت برای کشور به بار آوردند .

رسانه های ما باید با هوشمندی مراقب تاکتیک و تکنیک هایی که از طرف دشمن بکار گرفته می شود باشند و در مقابله با آن به شکل دقیق و بدیع عمل کنند .

اصحاب رسانه ما در مجموعه های خبری مختلف کشور در جنگ نابرابر رسانه ای و هیاهوهای خبری دنیا ، نباید دچار انفعال و یأس شوند و ضروری است با دقت به امورات و مسایل اساسی کشور بپردازند و توانمندی ها و رشد و آبادانی چشمگیر نظام را مورد توجه قرار دهند و برای رفع کاستی های موجود و نقاط ضعف هم تذکرات لازم را بدهند .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار