امام جمعه کلاله:

اساتید دانشگاه مانع جولان تفکرهای غرب‌گرایانه شوند/رژیم صهیونیستی حکومتی غاصب و جعلی است

1403-07-01 05:07:31
0
42
اساتید دانشگاه مانع جولان تفکرهای غرب‌گرایانه شوند/رژیم صهیونیستی حکومتی غاصب و جعلی است
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;">امام جمعه کلاله گفت:&nbsp; در حوزه و دانشگاه مغزهای متفکر کشور قرار دارند؛ که می توانند با تربیت انسانهای توانمند مشکلات جامعه را برطرف کنند و اساتید دانشگاه ها نگذارند فضای علم و دانش دانشگاه ها، جولانگاه نگرش های فکری غربگرایانه شود.</span></p>

حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله در خطبه های نماز جمعه این هفته کلاله اظهار داشت: اقدام ترامپ موجب شد تا مردم دنیا قیامی فراگیر بر علیه رژیم صهیونیستی راه اندازی و مسلمانان به یکدیگر نزدیکتر شوند.

وی با محکومیت اقدام رئیس جمهور امریکا گفت: انشاءالله وحدتی که در جوامع اسلامی و مسئولین حکومتهای اسلامی یوجود آمده، برای رهایی قدس تداوم پیدا کند و روزی شاهد رهایر قدس باشیم.
امام جمعه کلاله با گرامیداشت یاد شهید مفتح گفت: درحوزه و دانشگاه مغزهای متفکر کشور قرار دارند که می توانند با تربیت انسانهای توانمند مشکلات جامعه را برطرف کنند.

وی تاکید کرد: اساتید نگذارند فضای علم و دانش دانشگاه ها جولانگاه نگرش های فکری غربگرایانه شود.

کشیری گفت: دشمنان در تلاش هستند تا وحدت حوزه و دانشگاه بوجود نیاید و در این زمینه هزینه های زیادی می کنند تا این دو مرکز علمی کشور از یکدیگر فاصله بگیرند.
امام جمعه کلاله در خطبه های نماز ضمن توصیه به تقوای الهی،احترام به والدین را مورد تاکید قرارداد و در ادامه اظهار داشت: شاکر نعمات الهی باشیم؛ چرا که اولین دسته ای که وارد بهشت می شوند شکرگزاران درگاه الهی هستند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار