جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا گلستان:

وظیفه نماینده مجلس تصویب قانون برای گره‎گشایی است نه جابه‎جایی مدیران ادارات/ پایه‎های تفکر لیبرال دموکراسی آمریکا در آینده‎ نزدیک سست و نابود می‎شود

1403-08-05 10:08:26
0
48
وظیفه نماینده مجلس تصویب قانون برای گره‎گشایی است نه جابه‎جایی مدیران ادارات/ پایه‎های تفکر لیبرال دموکراسی آمریکا در آینده‎ نزدیک سست و نابود می‎شود
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه وظیفه نماینده مجلس شورای اسلامی تصویب قانون برای گره&lrm;گشایی در امورات کشور است، تأکید کرد: مردم نماینده مجلس را انتخاب نکردند که در جابه&lrm;جایی مدیران ادارات و سازمان&lrm;ها ایفای نقش کند.</span></p>

 به گزارش کلاله خبر، حسین کریمی‎اول شامگاه پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردکوی برگزار شد، اظهار کرد: دانشجویان تاریخ را بخوانند و با شناخت، نگاه وسیع و عمیق دشمن را بشناسند.

وی به نهضت ملی شدن صنعت نفت با محوریت آیت‎الله کاشانی و مصدق اشاره کرد و گفت: پس از شکل‎گیری نهضت ملی‎شدن صنعت نفت و به‎دست گرفتن حکومت بین آیت‎الله کاشانی به‎عنوان رهبر دینی و مصدق اختلاف ایجاد شد؛ مصدق تداوم حکومت را در ارتباط با آمریکا می‎پنداشت حال آنکه آیت‎الله کاشانی براساس بینش الهی به صراحت با این مسأله مخالف بودند.

جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: متأسفانه ملی‎گراها با تفکرات افرادی مانند تقی‎زاده‎ها به آمریکا اعتماد کردند اما تجربه نداشتند که آمریکا غیرقابل اعتماد است، در واقع آمریکا در هر گوشه‎ای از دنیا که حضور استعمارگرانه داشته است نخستین قربانیان آن کسانی بودند که پای آمریکا را به آن کشور باز کردند.

کریمی‎اول با بیان اینکه اعتماد به آمریکا نهضت ملی صنعت نفت و حکومت قانونی و مردمی مصدق سقوط کند، بیان کرد: پس از سقوط دولت مصدق شاه فراری به مسند حکومت نشست و حکومت محمدرضا پهلوی تا 22 بهمن‎ماه 1357 ادامه داشت.

* دشمن‎شناسی از محورهای اصولی دانشجویان است

وی با تأکید بر اینکه دانشجو باید شناخت وقایع تاریخی را سرلوحه کار خود قرار دهد و نسبت به حوادث تحلیل درستی داشته باشد، ابراز کرد: دشمن‎شناسی از محورهای اصولی دانشجویان است، همانطور که دانشجویان در سال 1332 آمریکا را به‎عنوان دشمن اصلی شناخته بودند و به خاطر آن جان دادند.

جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا گلستان متذکر شد: در همه خیانت‎ها، کشتارها و سختی‎هایی که بر ملت ایران وارد شد رد پای آمریکا دقیقاً مشخص است.

کریمی‎اول با بیان اینکه دانشجویان امروز باید با بسیار عمیق‎تر نسبت به توده‎های پیچیده آمریکا شناخت پیدا کنند، یادآور شد: خداوند در قرآن کریم یک هزار و 500 بار واژه دشمن‎شناسی را به کار برده است، از این رو دشمن، سنگر، استراتژی، قدرت و انگیزه‎های آن را بشناسیم تا بتوانیم مقابل آن بایستیم و از اعتقادات و ارزش‎های آن دفاع کنیم.

وی بیان کرد: دانشجویان انقلابی همراه امام راحل  و همگام با آرمان‎ها در انقلاب اسلامی و استمرار آن نقش ویژه‎ای ایفا کردند.

جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه آمریکا برای ما نقشه‎هایی را طراحی کرده است، گفت: راه‎اندازی جنگ نرم و هجمه فرهنگی از سوی دشمن به‎دلیل ناامیدی از جنگ نظامی است.

کریمی‎اول با بیان اینکه دشمن جرأت تعرض به ما را ندارد اما در عرصه جنگ نرم مصمم است، خاطرنشان کرد: امروز دانشجویان به‎عنوان افسران جنگ نرم باید نقش‎آفرینی کنند؛ علت طرح «آتش به اختیار» از سوی مقام معظم رهبری برای آن است که دشمن در حوزه فرهنگ و جنگ نرم سرمایه‎گذاری کرده است.

وی با تأکید بر اینکه آتش به اختیار به‎معنای ولنگاری و هرج و مرج نیست، افزود: دانشجو باید در وسط میدان باشد و آتش به اختیار به این معنا است که دانشجو با مشاهده مشکل و ضعف در عرصه جنگ نرم و در حوزه فرهنگ به طور خودجوش وارد عمل شود.

جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا گلستان ایجاد شرایط نفوذ و میدان‎داری عناصر غیرانقلابی در عرصه‎های مختلف سیاسی و فرهنگ، هنگام بی‎انگیزه شدن نیروهای انقلابی را از علل چرایی آتش به اختیار دانست و ابراز کرد: وقتی دانشجو مشاهده می‎کند که افراد غیرانقلابی در جامعه میدان‎داری می‎کنند و ارزش‎ها و اصول  انقلاب اسلامی زیرسوال می‎رود باید برای جلوگیری از نفوذ افراد غیرانقلابی و ضدانقلابی در بدنه تصمیم‎گیری جامعه وارد صحنه شود و ایفای نقش کند.

کریمی‎اول وجود سردرگمی و اختلاف در برخی از مراکز تصمیم‎گیری کشور را کاربرد دیگر آتش به اختیار خواند و افزود: با وجود اینکه چندین مجموعه فرهنگی در کشور وجود دارد اما متأسفانه کارهای فرهنگی در کشور بر زمین مانده و هجمه دشمن سنگین شده که در این زمان دانشجوی انقلابی باید با تأسی از نقش آتش به اختیار وارد میدان شود و نقش خود را در عرصه موردنظر ایفا کند.

وی کمک دانشجویان به زلزله‎زدگان کرمانشاه را مصداق آتش به اختیار دانست و تصریح کرد: دانشجو باید منتقد وضع موجود در سطح کشور، استان و محیط دانشگاه باشد و منصفانه و بدون غرض انتقاد کند.

جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه وظیفه نماینده مجلس تصویب قانون برای گره‎گشایی در امورات کشور است، تأکید کرد: مردم نماینده مجلس را انتخاب نکردند که در جابه‎جایی مدیران ادارات و سازمان‎ها ایفای نقش کند حال آنکه متأسفانه این معضل دیده می‎شود و برخی نمایندگان به‎جای گره‎گشایی به تغییر مدیران ادارات اقدام می‎کنند.

کریمی‎اول خطاب به دانشجویان گفت: امروز با روحیه انقلابی و جهادی پیام‎رسان انقلاب اسلامی باشید، امروز استراتژی انقلاب اسلامی و راهبردهای آن در مسیر عالم بشریت قرار گرفته و پیام انقلاب اسلامی به آمریکای لاتین رسیده است.

وی تأکید کرد: امروز دانشجویان در فضای میدانی و مجازی باید سفیران فرهنگ انقلاب اسلامی که برگرفته از فرهنگ عاشورا و اسلام ناب محمدی (ص) است، باشند.

* آمریکا به‎زودی مأیوس و شکست‎خورده از منطقه خارج می‎شود/ ترامپ تنها عربده‎کشی می‎کند

جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسیاری از موانع پیش‎روی خود را برطرف کرده است، خاطرنشان کرد: آخرین پیروزی، پیروزی بر داعش بود و در آینده‎ای نه چندان دور در یمن نیز پیروزی دیگری نصیب جبهه اسلامی و مقاومت خواهد شد و آمریکا مأیوس و شکست‎خورده از این منطقه خارج می‎شود.

کریمی‎اول با بیان اینکه ترامپ تنها عربده‎کشی می‎کند و حرفی برای گفتن ندارد، نقش ترامپ در کاخ سفید را به سوپاپ اطمینان زودپز تشبیه کرد و  افزود: امروز نقش ترامپ در کاخ سفید برای جلوگیری از نترکیدن دیگ کثافت است، چراکه آنها برای آنکه حکومت پوشالی آمریکا دیرتر بترکد ترامپ را انتخاب کردند.

وی یادآور شد: تمام دنیا باید بدانند ترامپ و پایه‎های تفکر لیبرال دموکراسی آمریکا که امام راحل پیش‎بینی کرده بود صدای شکستن آن به گوش می‎رسد در آینده‎ای نه چندان دور سست و منفجر خواهد شد./ فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار