امام جمعه کلاله:

سران عرب آلت دست آمریکا هستند/ ترامپ پاسخ خیانت سران عراب به فلسطین را داد

1403-07-01 05:07:41
0
43
سران عرب آلت دست آمریکا هستند/ ترامپ پاسخ خیانت سران عراب به فلسطین را داد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">امام جمعه کلاله گفت: از آن جهت که سران عرب آلت دست آمریکا هستند، ترامپ با این پیشنهاد خود پاسخ خیانت های سران عرب به فلسطین را داد.</span></p>

 به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری در خطبه های نماز جمعه امروز با توصیه نمازگزاران به پرهیز از گناه و کسب فضیلت های الهی گفت: انسان باید کارگشای هم نوعان خود باشد و هر نیازمندی باید با صبوری، عزت خود را در هنگام نیاز حفظ کند و همچنین در جامعه ولایی باید به رفع نیاز فقرا توجه شود.

کشیری با اشاره به روز دانشجو تصریح کرد: ۱۶ آذر؛ روز مبارزه با استکبار است و دانشجویان باید با تلاش و علم آموزی در پیشرفت کشور در زمینه های مختلف، نقش داشته باشند.

وی به اقدام جدید ترامپ هم اشاره کرد و گفت: از آن جهت که سران عرب آلت دست آمریکا هستند، ترامپ با این پیشنهاد خود پاسخ خیانت های سران عرب به فلسطین را داد.
وی ادامه داد: اگر قدس هم به یهودی ها داده شود، برای مسلمانان چیزی باقی نمی ماند؛لذا نباید بگذاریم که قدس پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی شود.

امام جمعه کلاله با تکریم از مقام حضرت فاطمه معصومه (س )گفت: بروات موجود در کشور از وجود این بانوی بزگوار و امام رضا (ع) است.
کشیری با اشاره به برگزاری مراسم هفته وحدت، از مسئولین خواست با کسانی که با اقدامات ضد وحدتی، حضور شیعه و سنی در کنار هم را در مراسم هفته وحدت مورد هجمه قرار می دهند؛ برخورد کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار