آیت الله ادیب یزدی:

وحدت باعث امنیت و اقتدار کشور می شود

1403-07-01 06:07:26
0
51
وحدت باعث امنیت و اقتدار کشور می شود
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">آیت الله ادیب یزدی گفت: به برکت اسلام و رسول خدا دلهای مسلمین بهم گره خورده است و تا زمانیکه اینگونه باشد، امنیت و اقتدار در کشور می ماند و بدانیم که رسول خدا(ص) و امام علی (ع) خواهان چنین وحدتی هستند. </span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، آیت الله ادیب یزدی سخنران همایش منادیان وحدت در کلاله در سخنرانی خود گفت : علما در معرفی پیامبر (ص) و سیره زندگی رسول الله به مردم تلاش کنند.

وی با بهره از روایات افزود: عدالت در رفتار رسول الله (ص) بسیار رعایت می شد؛ حتی در نگاه به مردم !

سخنران همایش منادیان وحدت ادامه داد: درود خدا بر علمای بیدار اهل سنت که پیش از همه در وحدت ذیل سایه رهبر انقلاب و محکومیت داعشی ها قرار داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری امام جمعه کلاله نیز در سخنرانی خود تصریح کرد: امت های اسلام در سایه وحدت و همدلی است که به نصرت و پیروزی می رسند و یادآور می شویم که این وحدت را از آموزه های دین محمد (ص) بدست آورده ایم.

آخوند آدینه امام جمعه پیشکر هم در این همایش اظهار داشت: رسول الله (ص) اسوه و الگوی مسلمین و انسان هاست و امروز مسلمانان در مسیر زندگی پیامبر و سلاله پاکش امام صادق (ع) و اصحاب قرار دارند و در کنار وحدت بود که فرزندانمان بر داعش پیروز شدند.

آخوند قزل امام جمعه اهل سنت قازانقایه هم گفت: عشق به اسلام و محمد (ص) بود که داعش را به شکست کشاند و انشاالله در آینده با فرماندهی سردار سلیمانی شاهد از بین رفتن اسرائیل خواهیم بود.

وی افزود: رهبر انقلاب تلاش های زیادی در جهت کمک به مسلمین و اقتدار جمهوری اسلامی ایران انجام دادند و الان ثمره این تلاش ها را جهانیان می بینند.

امام جمعه قازانقایه شهرستان مراوه تپه تاکید کرد: آنچه که جمهوری اسلامی ایران در در همه صحنه ها پیروز می کند، نفوذ آن در قلوب جهانیان است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار