فرمانده ناحیه سپاه کلاله:

در هفته وحدت 16 برنامه شاخص در شهرستان کلاله اجرا خواهد شد

1403-07-28 02:07:24
0
63

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان کلاله در مصاحبه با کلاله خبرگفت:به مناسبت فرا رسیدن روز 12 ربیع الاول و آغاز هفته وحدت برای بزرگداشت این هفته، سپاه شهرستان کلاله با همکاری رده های مختلف بسیج و مردم 16 برنامه شاخص را در سطح شهرستان به اجرا در می آورد.

 

ایشان افزودند : حسن مطلع این برنامه ها کاروان وحدت بود که در روز 12 ربیع الاول با حضور مردم شهرستان از جمله شیعه و سنی از سپاه شهرستان کلاله شروع شد و تا میدان مرکزی ادامه یافت و دربین مسیر با عرض تبریک و پخش شکلات در بین مردم همراه بود.

ایشان در ادامه از برگزاری جشن هیئت عاشقان ولایت به صورت متمرکز با حضور رده های مختلف بسیج  و مردم همیشه در صحنه شهرستان کلاله در روز دوشنبه و در حوزه علمیه خوجمز خبر دادند.

وی درمورد نقش بسیج در این هفته خاظرنشان کرد: ما مفتخریم با نام بسیج، خادم و محور وحدت بین مردم هستیم و این هفته و روزها بهترین فرصت است که با محوریت بسیج، وحدت بین مردم به نمایش گذاشته شود و در حالی که دشمن برای از بین بردن وحدت و ایجاد تفرقه در بین شیعه و سنی تلاش می کند، اجرای این برنامه ها موجب پررنگتر شدن وحدت بین شیعه و سنی در شهرستان می شود و با این کار مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و ولایت می زنیم.

و در پایان ایشان، بالا بردن ضریب وحدت اسلامی در بین مردم و ناکام گداشتن توطئه های دشمن را از پیامد های مثبت اجرای این برنامه ها بوسیله سپاه پاسداران و بسیج دانستند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار