امام جمعه بندرترکمن:

مدیرکل ترسویی که مقابل فشارهای سیاسی تاب نیاورد، لیاقت جایگاه آموزش‎وپرورش را ندارد/ شمایی که خود را جانباز می‎دانید با این اقدام به خون شهدا خیانت کردید/ استاندار این مدیرکل بی‎کفایت و ترسو را برکنار کند

1403-08-05 12:08:23
0
51
مدیرکل ترسویی که مقابل فشارهای سیاسی تاب نیاورد، لیاقت جایگاه آموزش‎وپرورش را ندارد/ شمایی که خود را جانباز می‎دانید با این اقدام به خون شهدا خیانت کردید/ استاندار این مدیرکل بی‎کفایت و ترسو را برکنار کند
<div style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">امام جمعه بندرترکمن با انتقاد صریح از وطنی گفت: مدیر کل آموزش و پرورش استان که بگوید نماینده مجلس برای جابجایی مدیر ، به من فشار اورده اصلا به درد این جایگاه نمی خورد، چرا دروغ می گویید و در زد و بندها سیاسی خود مانند اسرائیل رفتار می کنید!چرا بی شخصیتی کردید ؟آیا فرماندار و امام جمعه نباید در جریان این برکناری باشند؟!</span></strong></span></div> <div style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;"></span>
به گزارش کلاله خبر به نقل از آوای ترکمن، حجت السلام محمد صالح منصوری در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه با تبریک ولادت باسعادت پیامبر رحمت و مهربانی اظهار داشت: الحمدالله استان گلستان خاصه بندرترکمن با دارا بودن 2مذهب شیعه و سنی در کمال وحدت و مهربانی در کنار یکدیگر زندگی می کنند که این حاکی از اتحاد و انسجام مردم است.

وی افزود: ما پیرو ولایتیم و امروز دشمن به دنبال تفرقه و نفاق در صفوف مسلمین است لذا اسلام از ما وحدت، درست زیستن و احترام به مقدسات یکدیگر را می خواهد.

امام جمعه محبوب بندرترکمن با اشاره اینکه در مدت 6سال خدمت در این شهرستان شاهد صحنه های زیبایی از اتحاد و وحدت بین شیعه وسنی بودیم تصریح کرد: نقشه دشمن و متحدانش خاصه رژیم منحوس سعودی تفرقه و کشتار مسلمین است که با سرمایه مسلمین آنان را تار و مار کنند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به معارفه فرماندار بندرترکمن الیساس هیوه چی ادامه داد: انشاالله که فرماندار جدید خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهد، طی صحبتهایی که با فرماندار هیوه چی داشتیم در خصوص خدمت رسانی و وتلاش در حوزه های اقتصاد، اشتغال ، فرهنگ و معیشت شهرستان مطالب جامعی بیان شد .

امام جمعه بندرترکمن با انتقاد صریح و بی پرده از عملکرد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در خصوص انتصاب جدید در اداره آموزش وپرورش این شهرستان اذعان داشت: روز گذشته طی تماسی به صورت غیر رسمی و بدون دعوت به بنده اعلام شد مراسم معارفه رییس آموزش و پرورش بندرترکمن نیم ساعت دیگر برگزار می شود.

وی اضافه کرد: اصلا قرار بر عوض شدن رییس آموزش و پرورش نبود، بنده طی تماس با نماینده مجلس، فرماندار، اطلاعات و سپاه متوجه شدم که آنها هم اصلا در جریان این جایگزینی نبوده اند!

حجت الاسلام منصوری با تقبیح این عمل زشت مدیر کل اموزش وپرورش استان بیان کرد: این جایگزینی در مدیریت آموزش وپرورش به بی کفایتی وبی تدبیری مدیر کل آموزش وپرورش استان برمی گردد، کسی که اصلا لیاقت آن جایگاه را نداشته و بنده بارها به ایشان تذکر دادم ارزش جایگاه خود را نمی داند.

خطیب جمعه بندرترکمن ادامه داد: چگونه ممکن می شود که اعضای شورای آموزش و پرورش بندرترکمن هیچ یک از عوض شدن ریاست این اداره مطلع نباشند ، آقای نامنی فرزند شهید بود و به عنوان مدیر نمونه کشوری که شاخصه های آموزشی شایسته ای را در استان با اقدمات خود ایجاد نمودچرا باید او را از این پست بر دارند؟!

وی اعلام کرد: مدیر کل آموزش وپرورش استان که بگوید نماینده مجلس برای جابجایی مدیر، به من فشار آورده اصلا به درد این جایگاه نمی خورد، چرا دروغ می گویید و در زد و بندها سیاسی خود مانند اسرائیل رفتار می کنید!چرا بی شخصیتی کردید ؟آیا فرماندار و امام جمعه نباید در جریان این برکناری باشند؟!

امام جمعه بندرترکمن افزود: آقای مدیر کل چرا وقتی فرماندار این شهرستان با شما تماس گرفت جواب ندادید!گویا ایشان چند روز قبل از رفتن به سفر ترکیه حکم نقل و انتقالات را امضا کرده و بعد از آن به ترکیه می روند، این اقدام خیانت به خون شهداست، شمایی که خود را جانباز می دانید با این اقدام به خون شهدا خیانت کردید.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه نامنی 20دقیقه قبل از برکناری از این نقل وانتقال خبری نداشته حکایت این جابجایی را همچون برکناری وزیر امور خارجه احمدی نژاد در سفر به کشور خارجی دانست و تاکید کرد: از استاندار و نمایندگان مجلس انتظار داریم این مدیر کل بی کفایت و ترسو را برکنار کنند، مدیر کل ترسویی که در مقابل فشارهای سیاسی تاب نیاورد لیاقت و ارزش نشست در جایگاه آموزش و پرورش را ندارد.

وی با تشکر از موضع گیری های خوب فرماندار، نماینده مجلس وافرادی که در این ماجرا تلاشهای خود را کردندخاطر نشان کرد: امیدواریم از این تریبون به زودی خبر عوض شدن وبرکناری این مدیر کل بی کفایت آموزش وپرورش گلستان را بشنویم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار