امام جمعه کلاله:

دغدغه نماینده باید حل مشکلات مردم باشد نه جابجایی مدیران شهرستان

1403-07-01 07:07:25
0
46
دغدغه نماینده باید حل مشکلات مردم باشد نه جابجایی مدیران شهرستان
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif; font-size: 8pt;"><strong>امام جمعه کلاله گفت: وظیفه و دغدغه نماینده باید رفع مشکلات مردمی و جوانان باشد؛ نه جابجایی مدیران و مسئولین!.</strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری امام جمعه کلاله در خطبه های نماز این هفته ضمن توصیه مردم به تقوای الهی گفت: احترام به پدر و مادر و نیکی کردن به آنها تفضل و رضای خدا را در بر دارد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهید مدرس، افزود: مدرس شخص مبارزی بود که وابستگی به دنیا نداشت و با عزت نفس برای شرف، عزت و سربلندی این کشور در مقابل زورگویان و ستمگران ایستاد.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: دغدغه نماینده رفع مشکلات مردم و جوانان است؛ نه جابه جایی مدیران!.

حجت الاسلام کشیری به هفته وحدت پرداخت و با تبریک میلاد پیامبر(ص) مهربانی ها و امام صادق(ع) گفت: خداوند فرموده: همه کسانی که به خدا ایمان آورده اند و به رسول خدا مومن هستند؛ برادرند.

امام جمعه کلاله ادامه داد: امروز آنهایی که مردان، زنان و کودکان یمن را به خاک و خون کشیده اند؛ بویی از اسلام و آموزه های پیامبر رحمت (ص) نبرده اند.

کشیری به صحبت های رئیس جمهور فرانسه اشاره کرد و گفت: آقای مکرون؛ شما جوانید و با فکر باز سخن بگویید و بدانید ما از شما نمی ترسیم و یادآور می شویم که موشک های ما بازدارنده است.

امام جمعه کلاله خطاب به مکرون اظهار داشت: ما برای دفاع از مظلوم با دعوت رسمی دولت سوریه و عراق وارد کار مستشاری شدیم؛ اما شما در بسیاری از جنایت ها در کنار امریکا و غیره در منطقه حضور پیدا کرده اید وحضور شما منطقه را بی ثبات کرده است؛ نه اقدامات ضد تروریستی کشور ایران اسلامی !

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار