تغییر مدیر آموزش و پرورش بندرترکمن در هفته آینده تحت فشار و لابی های سیاسی + عکس

1403-08-05 12:08:23
0
121
تغییر مدیر آموزش و پرورش بندرترکمن در هفته آینده تحت فشار و لابی های سیاسی + عکس
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بندر ترکمن هفته آینده معرفی می شود.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از کلاس بیست؛ شنیده ها حکایت از آن دارد با تغییر فرماندار ترکمن که از نخبگان فرهنگی این شهرستان و معاون سابق سوادآموزی استان گلستان بود به زودی مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان معرفی می شود.

گفته می شود؛ طبق توافق انجام شده با مدیرکل آموزش و پرورش، نمایندگان مجلس به زودی  "مسعود ایمری" رئیس اداره آموزش متوسطه دوره اول استان به زودی بر کرسی آموزش و پرورش بندر ترکمن تکیه خواهد زد.

emeri bidel

برخی کارشناسان؛ استفاده گزینه بومی را به دلیل آشنایی با اقوام، طوایف و شرایط فرهنگی شهرستان را نقطه قوت این بکارگیری عنوان می کنند و عده ای نیز قومی گرایی، اعمال نفوذها و دخالت دربرخی امور مدیریتی را نقطه ضعف آن بیان کرده اند.

حال "مسعود ایمری" که سابقه مطلوب حضور در سمت معاونت آموزشی، آموزش و پرورش بندر ترکمن  را دارد بعد از یک سال حضور دراداره کل آموزش و پرورش استان خود را  آماده بازگشت به شهر خود و البته در سمت مدیرآموزش و پرورش می کند .

ایمری اصلاح طلب و از سوی رامین نور قلی پور به شدت مورد حمایت است.

"مسعود بیدر نامنی" بعنوان مدیری با دانش، اخلاق  و عملگرا در آموزش و پرورش استان شهره است و کارنامه خوبی نیز در شهرستان های کردکوی و بندرترکمن دارد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار