سارقان زورگير كمتر از 48 ساعت در "گنبدكاووس" دستگير شدند

1403-07-02 05:07:23
0
39

فرمانده انتظامي گنبدكاووس استان گلستان گفت: سارقاني كه به صورت دسته جمعي اقدام به زورگيري از شهروندان مي كردند طي يك عمليات غافلگير كننده پليسي دستگير شدند.

 

به گزارش کلاله خبر،سرهنگ پاسدار "محمد علي عسگري" در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: طي چند روز گذشته 3 مورد زورگيري دسته جمعي از نقاط مختلف شهر از منابع خبري به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام شد.

وي گفت: در همين حين يكي از شاگيان پروند به مأموران كلانتري 12 مراجعه و اظهار داشت، راكبان و ترك نشينان 3 دستگاه موتورسيكلت با تهديد چاقو مبلغ4 ميليون ريال وجه نقد و گوشي تلفن همراه را به سرقت بردند.

اين مقام انتظامي همچنين گفت: در پي شكايت دو نفر ديگر از شهروندان مبني بر زورگيري توسط موتورسواران پرونده به صورت ويژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.

وي تصريح كرد: با راهنمايي مالباختگان يكي از سارقان شناسايي و طي يك عمليات غافلگير كننده دستگير شد.

سرهنگ عسگري افزود: با دستگيري متهم و اعتراف وي به زورگيري، 7 نفر ديگر از اعضاء اين باند در كمترين زمان ممكن دستگير و جهت انجام تحقيقات به كلانتري منتقل شدند.

وي ادامه داد: در تحقيقات تخصصي به عمل آمده، متهمان به جرم خود اعتراف و از صحنه هاي زورگيري بازسازي صحنه صورت گرفت.

فرمانده انتظامي گنبدكاووس با اشاره به توقيف 3 دستگاه موتورسيكلت در اين عمليات خاطرنشان كرد: متهمان پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي و با قرار صادره روانه زندان شدند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار