مسكن مهرنشينان و وعده ها و مصوبات محقق نشده:

از ادعای واگذاري زمين و تنفس اقساط تسهيلات و بخشودگي آنها تا مصوبه اي كه اندر خم يك كوچه است + فيلم

1403-08-01 12:08:40
0
6
از ادعای واگذاري زمين و تنفس اقساط تسهيلات و بخشودگي آنها تا مصوبه اي كه اندر خم يك كوچه است + فيلم
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">در حالی که عبدالکریم رجبی نماینده سابق شرق گلستان مدعي تخصیص يك ميليارد تومان براي رهن كامل منزل براي ساكنين واحدهاي آسيب ديده مسکن مهر و افزایش این مبلغ تا دو میلیارد تومان شده بود(در صورت نیاز)، مصوبه ای که غراوی به پیگیر آن می باشد، اندر خم یک کوچه است.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، مسکن مهر شهرستان کلاله از جمله معضلات عمرانی شهرستان کلاله است که تاکنون در خصوص آن اقدام مثمرثمری انجام نشده است.

قرار گرفتن این پروژه عظیم در محلی که خاک آن لسی است، باعث رانش زمین و خم شدن بلوک ها بریکدیگر شده است.

در این خصوص گزارش های مختلفی در سایت های کشوری و شهرستانی منتشر شد و پیگری های نیز از سوی مسئولین انجام گرفت که تاکنون این پیگیری های به نتیجه مطلوب منتج نشده است.

در این راستا عبدالکریم رجبی نماینده سابق شرق گلستان در يك مرحله از پيگيري هاي خود ،مدعي تخصيص يك ميليارد تومان براي رهن كامل منزل براي ساكنين واحدهاي آسيب ديده مسكن مهر شد.

اما اين گفته نيز عملياتي نشد و هيچ اقدامي صورت نگرفت با گذشت زمان و پيگيري هاي مجدد ،رجبي مدعي شد كه موافقت وزير را براي واگذاري ١٥٠ متر زمين براي هر دو نفر متقاضي جهت ساخت مسكن با ارائه تسهيلات جديد گرفته و ظاهراً توسط معاون وزير هم بازديد مجددي براي عملياتي كردن آن انجام شده است ولی این ادعا و پیگیری ها نیز عملیاتی نشد.

با روی کار آمدن شهرام غراوی نماینده حال حاضر شرق گلستان، وی با آوردن رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منطقه و تصویب مصوبه ای باعث دلگرمی مجدد مسکن مهرنشینان شد.

در این راستا سایت اترک شهرستان مراوه تپه با انتشار خبری از ابتدای امر ابهامی را در خصوص این مصوبه ایجاد کرد که هنوز هم این ایهام به قوت خود باقی است.

این سایت(اترک) در بخشی از خبر خود از امکان عملی نشدن این مصوبات خبر داد که در نوع خود قابل تامل بود.

همچنین پیگری های مجدد این سایت مبنی بر این است که ابهامات موجود در این مصوبه ها هنوز هم پابرجاست و نتیجه این مصوبه اندرخم یک کوچه می باشد.

طبق آخرین اخبار واصله، تاکنون در این خصوص ابلاغی جهت تخصیص اعتبار 3/5 میلیاردی دریافت نشده است؛ لذا می طلبد که شهرام غراوی نماینده شرق گلستان در جهت کمک به مسکن مهرنشینان و نجات انها از خطر مرگ، پیگری های جدی داشته باشد تا گفته ها و اقدامات این نماینده درحد ادعا باقی نماند.

همچنین یادآور می شویم که هر یک از نمایندگان سابق و کنونی می توانند جهت اثبات ادعاهای خود، مستندات پیگیری های خود را جهت انتشار به این سایت ارسال کنند.

توجه: فیلم های ذیل در سال های گذشته توسط این سایت منتشر شده است و تنها جنبه یادآوردی دارد(به کسی برنخورد این دغدغه مردم است).

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار