یادداشت صریح عضو هیات امنای خالد نبی(ع)

خالدنبی کماکان منتظر توجه مسئولین/ مسئولین با مستند سازی با گردشگران زیر قول های خود مانده اند!

1403-07-01 11:07:33
0
40
خالدنبی کماکان منتظر توجه مسئولین/ مسئولین با مستند سازی با گردشگران زیر قول های خود مانده اند!
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">عضو هیات امنای مجموعه خالدنبی(ع)، مسئولین در گرماگرم کار با مستند سازی با گردشگران و زائران زیر قول های به قول معروف مساعد خود مانده اند و همچنان خالد نبی منتظر توجه مسئولین است.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، صالح حمید زاده عضو هیات امنای مجموعه خالد نبی(ع) شهرستان کلاله با ارسال یادداشتی به این سایت از دغدغه های موجود خبر داد.

در این یادداشت آمده است:

مجموعه زیارتی توریستی خالدنبی بعنوان بزرگترین قطب توریستی شرق کشور همه ساله پذیرای زوار و گردشگران بی شماری از اقصی نقاط جهان است که این خود می طلبد تا مسئولین امر (گردشگری و اوقاف و امورخیریه) بعنوان متولیان امر حداقل امکانات رفاهی و ارتباطی را برای مجموعه های تحت مدیریت انجام دهند.

اماعلی رغم مصوبات و نشستهای چندباره در محلهای مختلف و بازدیدهای متعدد هنوهنوز هم ارمغانی برای این مجموعه زیارتی ، تاریخی و باستان شناسی به ارمغان نداشته وکه این باتوجه به ابعاد گسترده این منطقه در جذب توریست خلاء امکانات زیر ساختی قابل لمس است .

مسئولین محترم در گرماگرم شروع بکار با حضور تمام قد ومستندسازی های مختلف در بین گردشگران وزائران عزیز زیر قولهای به قول معروف مساعد خود مانده اند.

فاصله محور کلاله به خالدنبی 42 کیلومتر که از این فاصله چیزی بالغ بر 20 کیلومتر آن کماکان نامناسب و سنگ لاخیست که محدودیت تردد را برای مسافرین و زوار و گردشگران داخلی و خارجی ایجاد کرده؛ 6 کیلومتر فرعی رو ما ماندیم به چه بازی ....گیر کرده و دیگر مشکلات زیر ساختی...

حمیدزاده دهیار گچی سو و عضو هیات امناء خالدنبی با گلایه از وضعیت نامناسب محور عبوری منتهی به مجموعه خالدنبی و قبرستان باستانی گفت : براثر تردد بالای خودرو بخصوص خودروهای سنگین حامل مصالح و آب شرب بقعه، راه ارتباطی این مجموعه علاوه بر خسارات سیلاب، آسیبهای زیادی متوجه جاده و آسفالت این محور کرده که این عامل تردد را بسیار دشوار می کند.

برای نگهداری و حراست از قبرستان اقدام به بکارگیری نیرو کردیم که این می طلبد تا اداره کل میراث فرهنگی اقدامات امنیتی و تمهیدی برای حراست این مجموعه را در نظر بگیرد.

بحث اینترنت پرسرعت که امکانات ان مهیاست فقط بایستی مدیریت شود

این عضو هیات امنای مجموعه یاد شده در پایان یاداشت خود آورده است:از عزیزان دردمند توسعه منطقه می خواهیم به فکر قولهای داده شده ی عمل نشده ی خود باشند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار