مدیر حوزه علمیه اهل سنت خاتم الانبیاء شهر فراغی:

جریانات افراطی در فضایی مشوه مي توانند فعالیت کنند/احکام شرع مقدس نباید از روی هوی و هوس تغییر کند

1403-07-01 11:07:27
0
39
جریانات افراطی در فضایی مشوه مي توانند فعالیت کنند/احکام شرع مقدس نباید از روی هوی و هوس تغییر کند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">مدیر حوزه علمیه اهل سنت خاتم الانبیاء شهر فراغی، گفت: احکام شرعی تغییر یافته از روی هوی و هوس، به درد زندگی انسان نمی خورد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، «آخوند احمد قربان پور» در جلسه تفسیر سوره مبارکه بقره، اظهار کرد: گاهی اوقات تشخیص حق و باطل از یکدیگر آن قدر پیچیده مى شود که حتما باید به سراغ علائم رفت، مسلمان نباید حق و باطل را با هم مخلوط کند.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی با اعلام اینکه جریانات افراطی در فضایی مشوه به خوبی ادامه فعالیت می توانند بدهند، تصریح کرد: افکار و عقاید انحرافی در اجتماع سالم انسانی از بین می روند و یا اصلاح می شوند.

وی، افزود: زندگی اجتماعی هدایت گر انسان به سمت کمال است و انسان عقل گرا با احساس شادی و غم در اجتماع، فطرت و جوهره خدایی خویش را پیدا می کند و راه را گم نمی کند.

 به گفته وی؛ دین مبین اسلام موافق ایجاد جماعت انسانی است؛ ولی شیطان لعین مشوق انسان به سمت جدایی و فرد گرایی است.

آخوند قربان پور، عبادت باری تعالی و احسان و نیکی به مخلوق را جوهره دین اسلام دانست و گفت: خداوند در قبال نعمت های بهشتی، جان و مال مسلمانان را خریداری کرده است.

وی، ادامه داد: مردم معامله‌ گر و فروشنده بازار دنیا هستند و خريدار خداوند است، متاع معامله، مال و جان است و بهاى معامله بهشت است، فروش به خدا سراسر سود و اگر به ديگرى بفروشند، يكسره خسارت است./تقرب

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار