جانشین انتظامی گلستان خبر داد؛

دستگیری متهم به کلاهبرداری در کردکوی

1403-08-01 01:08:43
0
21
دستگیری متهم به کلاهبرداری در کردکوی
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">جانشین انتظامی گلستان از دستگیری عامل کلاهبرداری ۳ میلیارد ریالی در کردکوی خبر داد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، سرهنگ “مسعودفروزان‌نیا” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی شکایات واصله از اهالی یکی از روستاهای شهرستان کردکوی مبنی بر اینکه شخصی با ایجاد موسسه مالی اقدام به جمع آوری سرمایه ساکنان روستا کرده و از بازپرداخت آن به صاحبان مال سر باز زده است، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و شناسایی شاکیان و تشکیل پرونده و انجام اقدامات پلیسی سرانجام محل سکونت فرد کلاهبردار شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی طی یک عملیات دستگیر شد.

سرهنگ فروزان نیا ادامه داد: با برآوردهای انجام شده مشخص شد این موسسه مالی مبلغ 3 میلیارد ریال بدهکاری مالی بوجود آورده است.

وی افزود: متهم به اتهام اخلال در نظام اقتصادی با قرار وثیقه سه میلیارد ریالی روانه زندان شده است که تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار