کشف جسد سوخته یک زن در گالیکش و تحویل آن به پزشک قانونی

1403-08-01 01:08:45
0
20
کشف جسد سوخته یک زن در گالیکش و تحویل آن به پزشک قانونی
<div style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده انتظامی گالیکش از کشف جسد سوخته شده زنی در این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی هویت این زن توسط پلیس آگاهی در حال انجام است.</span></strong></span></div> <div style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;"></span></strong></span>
به گزارش کلاله خبر به نقل از نیلکوه، سرگرد علی تجری در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه اظهار داشت: جسد این زن ساعت 11 و 15 دقیقه روز گذشته در مسیر جاده روستای 'میرزاپانگ' این شهرستان در فاصله 100 متری خط گاز پیداشده است.

وی افزود: با توجه به سوختگی جنازه این زن، پلیس آگاهی انتظامی گالیکش تلاش دارد با بررسی‌های کارشناسانه هویت او را مشخص نماید.

جنازه تحویل پزشکی قانونی شد

دادستان شهرستان گالیکش گفت: جنازه سوخته یک زن در اطراف کمربندی شهرستان گالیکش کشف شد که تلاش برای شناسایی هویت این جنازه ادامه دارد.

عباس عرب افزود: جنازه برای تعیین هویت، جنسیت و علت مرگ تحویل پزشکی قانونی شد.

وی تصریح کرد: این جنازه حوالی ظهر امروز(یکشنبه) در جاده فرعی اطراف کمربندی شهرستان گالیکش، توسط افراد عبوری کشف و به پلیس اطلاع داده شد.

عرب گفت: شواهد و بررسی‌های ابتدایی نشان می‌دهد این فرد پیش از سوزانده شدن، خفه‌شده است و تحقیق برای شناسایی هویت این جنازه ادامه دارد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار