رئیس فرودگاه قدس کلاله:

جایگاه سوخت هواپیما فرودگاه کلاله آماد و منتظر مخزن است/ پرواز زاهدان به کلاله با فراهم شدن مخزن، محقق می شود

1403-07-02 12:07:25
0
45
جایگاه سوخت هواپیما فرودگاه کلاله آماد و منتظر مخزن است/ پرواز زاهدان به کلاله با فراهم شدن مخزن، محقق می شود
<div style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">رئیس فرودگاه قدس کلاله آخرین وضعیت آماده شدن این فرودگاه برای پروازهای زاهدان به کلاله و بالعکس را اعلام کرد.</span></strong></span></div> <div style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"></span>
به گزارش کلاله خبر به نقل از راه اترک، عبدالخلیل صادقی، رئیس فرودگاه قدس کلاله در خصوص آخرین وضعیت پرواز کلاله به زاهدان و بالعکس به خبرنگار راه اترک گفت: ما به آنچه وظیفه داشتیم مبنی بر ساخت جایگاه مخزن عمل کرده ایم ولی هنوز مخزن مورد نظر از گرگان نیامده است.

صادقی در خصوص اینکه آیا با آمدن این مخزن، بلافاصله پروازهای زاهدان به پروازهای فرودگاه کلاله اضافه خواهد شد، گفت: ان شاء الله این پروازها با هواپیمایی پویا پوشش داده خواهند شد.

اما چرا مخزن اضافه مستقر در فرودگاه گرگان در این چند ماه به کلاله منتقل نشده؟ این سوالی است که هنوز جوابی برای آن داده نشده است.

هم اکنون پروازهای کلاله به تهران و بالعکس تثبیت شده و با استقبال خوب مردم شرق گلستان مواجه شده است.

چند روز پیش بود که معاون حقوقی دانشگاه های پیام نور کشور به همراه شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم شرق گلستان با پرواز تهران به کلاله برای افتتاح ساختمان دانشگاه پیام نور کلاله به این شهرستان آمد.

عمر ساخت فرودگاه قدس کلاله در شرق استان گلستان به عنوان اولین فرودگاه استان به بیش از 50 سال می رسد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار