نماینده سابق شرق گلستان:

سپاه ضامن امنيت كشور،حافظ جان و ناموس مردم است/ خواسته های ما در برجام برآورده نشود، پاسخ کوبنده می دهیم

1403-07-02 01:07:24
0
38
سپاه ضامن امنيت كشور،حافظ جان و ناموس مردم است/ خواسته های ما در برجام برآورده نشود، پاسخ کوبنده می دهیم
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">نماینده سابق شرق گلستان: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ضامن امنيت كشور ،حافظ جان و ناموس مردم است. اين نهاد انقلابي از بدو پيروزي انقلاب و در همه برهه ها همواره نقش خود را به عنوان ركن ركين " امنيت ساز" ايفا كرده است.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، عبدالکریم رجبی نماینده سابق شرق گلستان در بیانه ای به سخنان سخیف ترامپ رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

با درود به روح بلند و ملكوتي امام راحل و شهداي عزيز و با سلام و آرزوي طول عمر براي رهبر شجاع و تحيت به مردم شريف ايران به ويژه استان گلستان.

سخنان سخيف و زشت ترامپ اوج دشمني و كينه دولتمردان آمريكا با مردم ايران بود به طوري كه حتي به نام خليج فارس هم رحم نكرد و براي خوش خدمتي به هم پيمانان خود از لفظي جعلي براي خليج نيلگون فارس استفاده كرد اين ياوه گوييها نشان داد كه دشمني و كينه دولت امريكا با مردم ايران و همه مظلومان جهان ادامه دارد. دولت امريكا بداند كه ملت ايران در برابر هيچ قدرتي سر تسليم فرود نياورده و نخواهد آورد و اين سخنان بي ارزش اتحاد و انسجام و پاي بندي مردم به نظام و رهبري را بيشتر خواهد كرد. برجام به عنوان يك معاهده چندجانبه و بين المللي تا زماني كه منافع مردم ايران را تامين كند به عنوان مردم متمدن و اخلاق مدار پاي بند خواهيم بود اما اگر روزي احساس كنيم خواسته های ما تامين نمي شود لحظه اي درنگ نخواهيم كرد و پاسخ كوبنده اي به آن خواهيم داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ضامن امنيت كشور ،حافظ جان و ناموس مردم است. اين نهاد انقلابي از بدو پيروزي انقلاب و در همه برهه ها همواره نقش خود را به عنوان ركن ركين " امنيت ساز" ايفا كرده است. چه زيبا حضرت امام(ره) فرمودند؛اگر سپاه نبود كشور نبود.

سپاه آنچنان در راه تداوم امنيت و صيانت از كشور نقش ايفا كرده است كه هميشه مورد هجمه دشمنان نظام و انقلاب بوده است تا جايي كه مقام معظم رهبري فرمودند:انقلابي زيستن و انقلابي ماندن بخشي از كارنامه سپاه پاسداران است.

موضع گيري بجا و به موقع رياست محترم جمهوري نشان از اقتدار و انسجام همه اركان نظام براي مقابله با اين ياوه گوييها بود وباعث وحدت و انسجام بيشتر مردم شد كه صميمانه از ايشان تشكر مي كنم.

دولتمردان امريكا بدانند هرچه قدر با مردم ايران دشمني كنند انسجام و پاي بندي مردم نسبت به نظام و رهبري بيشتر خواهد شد.

اينجانب به عنوان خدمتگزار مردم ايران همگام با ساير هموطنان عزيز به ويژه هم استاني هاي عزيز بالاخص شرق استان از قوميتها و مذاهب مختلف ياوه گوييهاي رييس جمهور شرور امريكا را محكوم نموده و ضمن حمايت از نهاد مقدس و انقلابي سپاه لبيك گويان گوش به فرمان رهبر شجاعمان خواهيم بود و نداي ايشان را فصل الخطاب خود قرار خواهيم داد. والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

٢٢ / ٧ / ٩٦

عبدالكريم رجبي

نماينده دوره نهم مردم شريف شهرستانهاي مينودشت،كلاله،مراوه تپه و گاليكش در مجلس شوراي اسلامي

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار