فرماندار کلاله: من یک پاسدارم/ غراوی: امنیت کشور مرهون تلاش پاسداران و نیروهای امنیتی است

1403-07-02 01:07:37
0
50
فرماندار کلاله: من یک پاسدارم/ غراوی: امنیت کشور مرهون تلاش پاسداران و نیروهای امنیتی است
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرماندار کلاله گفت: من خود را یک پاسدار می دانم و هر کسی در هر نقش و مسئولیتی می تواند یک پاسدار باشد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر در مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشگاه پیام نور شهرستان کلاله گفت: در جواب ترامپ می گویم: من یک پاسدارم و هر کسی در هر شرایط، نقش و مسئولیتی می تواند یک پاسدار باشد و باید این نهضت را ادامه بدهیم.

وی در ادامه به پروژه تکمیل دانشگاه پیام نور کلاله پرداخت و افزود: خیرین در در تکمیل و ساخت این ساختمان نقشی اساسی را ایفا کردند و جای دارد از خیر بزرگوار حاج یحیی روحی در راستای حمایت های بی دریغ خود، تشکر و قدردانی داشته باشیم.

فرماندار کلاله گفت: در این راستا برای تکمیل این ساختمان هزینه های برآورد شده حدود 3 میلیارد تومان بود که از این بین حدود 1 میلیارد آن توسط دانشگاه پیام نور تامین شد.

برزگر یادآور شد: برای تکمیل این دانشگاه اقداماتی همچون تکمیل ساختمان اداری- آموزشی، تاسیسات، دیوارکشی به طول یک کیلومتر و محوطه سازی، جدول و آسفالت این مجموعه انجام گرفته است.

فرماندار کلاله نوید ساخت یک مجموعه ورزشی را هم داد و اضافه کرد: درصدد هستیم ساخت یک مجموعه ورزشی با ظرفیت 2000 نفر را با کمک خیرین آغاز کنیم.

نماینده شرق گلستان: امنیت کشور مرهون تلاش پاسداران و نیروهای امنیتی است

شهرام غراوی نماینده شرق استان گلستان نیز در واکنش به اظهارت ترامپ در خصوص ایران گفت: امنیت حال حاضر کشور را مرهون تلاش های پاسداران و نیروهای امنیتی هستیم.

وی نیز با تشکر از خدمات خیرین و حاج یحیی روحی گفت: دانشگاه پیام نور کلاله ظرفیت مرکز شدن را دارد.

وی تاکید کرد: استان گلستان اسما زیبا است ولی در اصل زیر چتر این زیبایی محرومیت خوابیده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار