در گلایه کم‌توجه‌ای نماینده شرق گلستان به بخش‌هایی از حوزه انتخابیه:

آقای غراوی، فرزندان مردم به جرم نبودن در ستاد شما از کار محروم می شوند؟!

1403-07-02 01:07:36
0
52
آقای غراوی، فرزندان مردم به جرم نبودن در ستاد شما از کار محروم می شوند؟!
<p dir="RTL" style="direction: rtl; unicode-bidi: embed; text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong>جناب مهندس از زمان تصدی پست نمایندگی چند کار اشتعال&zwnj;زایی، چند طرح عمرانی و اقتصادی مانند بیمارستان مراوه&zwnj;تپه و نیروگاه مراوه&zwnj;تپه و ... در گالیکش انجام داده&zwnj;اید مردم این شهرستان از نماینده خود درخواست پاسخ منطقی دارند</strong><span dir="LTR"> .</span></span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، یکی از فرهنگیان بازنشسته شهرستان گالیکش با ارسال مطلبی به گلستان ما سؤالاتی از نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص نگاه چندگانه وی در این حوزه انتخابیه پرسید که در برخی از موارد به نکات قابل توجه ای اشاره شده است.

راه تصویر حضرت‌عالی منتشر شد کلنگ بیمارستان مراوه‌تپه به زمین زده شد و طی دو سال گذشته بخش قلب بیمارستان کلاله و قسمت‌های تکمیل‌نشده این بیمارستان تکمیل گردیده درحالی‌که درمانگاه شهر گالیکش با توجه به اینکه در مسیر مسافرین بین‌المللی مشهد مقدس قرار دارد و در مجاورت استان‌های سمنان و خراسان شمالی قرار دارد و انبوه جمعیت هنوز از حالت درمانگاه روستایی خارج نشده و درمانگاهی که با هزینه خیرین تأسیس و دستگاه‌های مجهز اهدایی جهت دیالیز در حال خاک خوردن است درحالی‌که روزانه مردم فقیر بسیاری هستند که با هزینه گزاف به کلاله مراجعه می‌نمایند.

با توجه به فقری که در شهرستان گالیکش حاکم است که نشانه آن بی‌آبی در فصل تابستان در روستاهای منطقه ازجمله کمبود آب و سهمیه‌بندی آب در قلب آبشارهای جنگل گلستان یعنی روستاهای تنگراه و ترجنلی دلیل اینکه در سال قبل و سال جاری بودجه مراوه‌تپه و کلاله بیش از دو برابر بودجه‌های تخصیصی به گالیکش بوده را چگونه توجیه می‌نمایید (در سال جاری بودجه ۲۱ میلیاردی گالیکش با بودجه ۳۷ میلیاردی کلاله و۴۱ میلیاردی مراوه‌تپه هیچ تناسبی ندارد).

دلیل مخالفت‌های مکرر شما با فعالیت کارخانه سیمان که بزرگ‌ترین مرکز اشتغال‌زایی استان چیست؟ آیا دلیلش فقط بحث زیست‌محیطی است؟ اگر این‌گونه است شما به‌عنوان نماینده اول وظیفه ملی دارید سپس وظیفه منطقه‌ای چرا ایرادی به فعالیت کارخانه سیمان تهران با تولید روزانه ۱۲هزار تن یعنی ۴ برابر کارخانه گالیکش آن‌هم در حدود مرکز تهران یا کارخانه سیمان نکا در فاصله کمتر از دو کیلومتری شهر نکا با تولید ۷۰۰۰ تنی یعنی دو و نیم برابر کارخانه گالیکش آن‌هم بدون تجهیزات زیست‌محیطی که کارخانه گالیکش از آن برخوردار است یا نه شما هدف دیگری دارید نکند همان‌گونه که مصوب نمودید در جذب نیروهای بیمارستان کلاله بچه‌های گالیکش که با نمره بالا پذیرفته‌شده‌اند به جرم غیربومی بودن حذف گردیده‌اند می‌خواهید نیروهای خود را با این روش در کارخانه ساماندهی نمایید.

آقای غراوی شنیده می‌شود ۵ نفر نیرو از افراد ستاد خود در شهر گالیکش را می‌خواهید در شبکه بهداشت بکار بگمارید اگر واقعیت دارد آیا فرزندان دیگر فقط به جرم عدم حضور در ستاد شما از یافتن کار محروم وگرنه برابر شنیده‌ها برخی در بعضی ادارات ازجمله بهزیستی با سفارش شما به‌کارگیری می‌شوند به‌گونه‌ای که مدرک تحصیلی ایشان هنوز به‌طور کامل صادر نگردیده و فردی که مخالف جذب این نیروها در شبکه بهداشت گردیده جابه‌جاشده.

آقای مهندس دلیل شما و اسرار در انتقال مسیر تهران مشهد از مسیر شهرستان گالیکش به مسیر کلاله گلیداغ چیست؟ آیا جز نابودی اقتصاد ساکنین روستاهای شهرستان گالیکش به‌ویژه روستاهای بخش لوه چیز دیگری عاید این مردم محروم خواهد شد.

جناب مهندس از زمان تصدی پست نمایندگی چند کار اشتعال‌زایی، چند طرح عمرانی و اقتصادی مانند بیمارستان مراوه‌تپه و نیروگاه مراوه‌تپه و ... در گالیکش انجام داده‌اید مردم از نماینده خود درخواست پاسخ منطقی دارند.

{jcomments on}توجه: این مطلب تنها به عنوان مطالب وبگردی سایت منتشر می شود و انتشار آن به معنای تایید مطالب یاد شده نیست.{jcomments off}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار