آیا پای گزینه بومی استانداری در میان است؟

کاسبی یک میلیاردی کانالی معلوم الحال از یک اداره کل در گلستان / پشت پرده این معامله چیست ؟

1403-07-02 02:07:31
0
39
کاسبی یک میلیاردی کانالی معلوم الحال از یک اداره کل در گلستان / پشت پرده این معامله چیست ؟
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">اخیرا یکی از ادارات کل استان گلستان در یک اقدام قابل تامل اقدام به انعقاد قرار یک میلیارد ریالی در حوزه رسانه با یک مجموعه غیر مرتبط و یک عنصر معلوم الحال نموده است .</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، در اقدامی عجیب و بی سابقه ، یکی از ادارات استان گلستان اقدام به انعقاد قراردادی تحت عنوان " ارتباط با رسانه ها " با یک جریان ( فرد ) شبه خبری معلوم الحال نموده است.

ارزش ریالی این قرارداد برای مدت 12 ماه به مبلغ یک میلیارد ریال معادل یکصد میلیون تومان بوده و که از شهریور ماه آغاز شده است .

ظاهر مفاد این قرارداد به انعکاس اخبار و گزارشات خبری حوزه فعالیت این اداره کل بر می گردد و جالبتر و قابل تامل تر اینجاست که این قرارداد با یک " کانون آگهی و تبلیغی " و به نام یکی از بستگان درجه یک مدیر این کانال زرد تلگرامی بسته شده است.

ابهام و سوال اساسی در انعقاد چنین قراردادی اینجاست که چرا با توجه به حضور رسانه های حرفه ای گوناگون و خبرنگاران فعال و متخصص در استان گلستان این قرارداد با یک فرد کاملا بی ارتباط و ناشناخته در این حوزه بسته می شود .

این قرارداد در حالی با این مبلغ کلان منعقد شده است که کل اعتبار روابط عمومی این اداره کل و یا سایر ادارات مشابه در سالهای اخیر ، اجازه و امکان انعقاد چنین قراردادهایی را نمی دهد و چنین سابقه ای هم بدین شکل وجود ندارد .

در همین رابطه ، شنیده های موثق حکایت از آن دارد که این قرارداد برای پوشاندن برخی ماجراها در آن اداره کل و فعالیتهای خاص برای استاندار شدن یکی از گزینه های بومی مدنظر مدیر همین کانال زرد تلگرامی و ... بدین شکل منعقد شده است .

مستندات و جزئیات بیشتری از این قرارداد و پشت پرده ها و افراد دخیل در آن موجود است و نیاز است در این قرارداد تجدید نظر صورت بگیرد و قابلیت انتشار بقیه موارد وجود دارد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار