حسن صادقلو :

در مخالفت برخی اصلاح طلبان با من انگیزه خدایی وجود ندارد / سابقه اصلاح طلبی من از خیلی از این مدعیان بیشتر است / منتقدین من چند طرح برای توسعه استان پیشنهاد داده اند!!

1403-08-06 04:08:29
0
57
در مخالفت برخی اصلاح طلبان با من انگیزه خدایی وجود ندارد / سابقه اصلاح طلبی من از خیلی از این مدعیان بیشتر است / منتقدین من چند طرح برای توسعه استان پیشنهاد داده اند!!
<div style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">استاندار گلستان با بیان اینکه قبول ندارم که تمامی اصلاح&zwnj;طلبان با من مخالف هستند گفت : آیا به واقع شما فکر می&zwnj;کنید همه این مخالفت&zwnj;ها با انگیزه خدایی انجام می&zwnj;شود .</span></strong></span></div> <div style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"></span>
به گزارش کلاله خبر به نقل از فارس ؛ حسن صادقلو استاندار گلستان در پاسخ به این سوال که چرا اصلاح‌طلبان در مسائل گوناگون با شما مخالفت می‌کنند، گفت: این را قبول ندارم که تمامی اصلاح‌طلبان با من مخالف هستند.

وی با تاکید بر اینکه این مخالفت‌ها تنها از جانب تعدادی افراد مشخص انجام می‌شود، ادامه داد: امیدوارم که انگیزه این افراد خیر باشد و انگیزه‌های قومیتی، شهری و انگیزه‌های شخصی در بین این مخالفت‌ها نباشد.

استاندار گلستان تاکید کرد: اما به واقع شما فکر می‌کنید همه این مخالفت‌ها با انگیزه خدایی انجام می‌شود، اگر اینگونه است من حاضرم در هر دادگاهی و در هر جمعی با هم بحث کنیم.

صادقلو افزود: ضمن اینکه بنده مکلف به اطاعت از ادبیات دولت هستم، من یک اصلاح‌طلبم و سابقه‌ام نسبت به بسیاری از این افرادی که مخالفت می‌کنندو ادعای اطلاح‌طلبی دارند بیشتر است.

وی گفت: من به دولت و نظام متهعد هستم و انشاء امروز دولت اعتدال است و کشور هم با اعتدال پیش خواهد رفت و همیشه تندروی‌ها پاسخگو نبوده و نتیجه‌ای هم نداشته و در تاریخ انقلاب هم ما از تندروی‌ها نتیجه خوبی نداشته‌ایم و تندروی‌ها هزینه‌های بسیار زیادی را به ما تحمیل کرد.

استاندار گلستان بیان کرد: من بارها گفته‌ام که عزیزان اصلاح‌طلب و عزیزان اصولگرا باید در راستای مطالبات مردم قدم بر دارند و امروز مطالبه اصلی مردم موضوع اقتصاد و اشتغال است.

صادقلو تاکید کرد: این دوستان منتقد چند طرح و ایده اقتصادی و اشتغالزا را برای ما مطرح کردند و ما تا به کی باید زمان و انرژی خود را به جای حل مشکلات مردم برای صلب افراد هزینه کنیم.

وی گفت: در نتیجه اینکه فکر کنیم اصلاح‌طلبان به صورت مطلق با «صادقلو» مشکل دارند را قبول ندارم بلکه تعداد بسیار زیادی از اصلا‌ح طلبان نسبت به مسیر و مشی ما اعتقاد دارند و حتی این مسیر را به دیگران توصیه می‌کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار