قاتل مامور نیروی انتظامی گلستان، صبح امروز به دار مجازات آویخته شد

1403-08-01 01:08:20
0
17
قاتل مامور نیروی انتظامی گلستان، صبح امروز به دار مجازات آویخته شد
<div style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">رئیس کل دادگستری گلستان گفت: قاتل مامور نیروی انتظامی گلستان صبح امروز در ملاعام در آق قلا به دار مجازات آویخته شد.</span></strong></span></div> <div style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"></span>
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت : حکم قصاص این فرد که مهر پارسال مامور نیروی انتظامی استان را به شهادت رساند، پس از تایید در دیوان عالی کشور و استیذان ( اجازه اجرای حکم اعدام ) رئیس قوه قضاییه امروز در آق قلا اجرا شد .

هادی هاشمیان افزود: این فرد به اتهام ، زورگیری، تیراندازی با اسلحه و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم ، از سوی ماموران نیروی انتظامی تحت تعقیب بود که هنگام دستگیری 5 مامور نیروی انتظامی را با اسلحه شکاری زخمی کرد که یکی از این ماموران به نام گروهبان یکم حسین دیلم کتولی بر اثر شدت جراحات وارده ، به شهادت رسید .

وی ادامه داد: قاتل و دیگر متهم که تحت تعقیب بودند همان روز دستگیر و پرونده آنان برای رسیدگی به شعبه ی بازپرسی دادسرای آق قلا فرستاده شد.

رئیس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: پرونده قاتل پس از صدور قرار مجرومیت و کیفرخواست ، برای رسیدگی به شعبه یک کیفری یک استان فرستاده شد و در این شعبه ، متهم به قصاص نفس در ملاعام محکوم شد.

هاشمیان در پایان خاطرنشان کرد: پرونده این فرد پس از تایید حکم قصاص در دیوان عالی کشور و استیذان رئیس قوه قضاییه ، برای اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب آق قلا فرستاده شد .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار