وضعیت مصدومان حادثه واژگونی دانش آموزان هرمزگانی + تصاویر

1403-08-01 09:08:20
0
9
وضعیت مصدومان حادثه واژگونی دانش آموزان هرمزگانی + تصاویر
<div style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">یکی از دانش آموزان می گفت: راننده ساعت دو نیمه شب سیرجان توقف کرد و شام خورد و آثار خواب آلودگی در چهره اش پیدا بود اما با این حال به رانندگی ادامه داد.&nbsp;</span></strong></div> <div style="text-align: justify;">
به گزارش کلاله خبر، به نقل از هرمز؛ حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان نخبه هرمزگانی حادثه ای بود که استان هرمزگان را تکان داد و مردم استان و کشور را عزادار کرد.

در این حادثه 9 نفر جان خود را از دست دادن که در بین آنها 7 دانش آموز هرمزگانی و مربی آنان بود. 13 نفر از این دانش آموزان با حالت وخیم به بیمارستان های شیراز منتقل شدند که هم اکنون 7 دانش آموز و یک مربی بستری هستند.

محدثه شب راه در این حادثه یک دست و یک پای خود را از دست داد و همکلاسی اش صدیقه صادقی نیز از کتف قطع عضو شد. وضعیت سایر دانش آموزان و مربی آنان نسبتا خوب است اما جراحات به حدی زیاد است که نمی شد از چهره دو نفر از دانش آموزان عکاسی کرد و این دو قادر به صحبت کردن نیستند و با نوشتن درخواست های خودشان را مطرح می کنند.

یکی از دانش آموزان می گفت: راننده ساعت دو نیمه شب سیرجان توقف کرد و شام خورد و آثار خواب آلودگی در چهره اش پیدا بود اما با این حال به رانندگی ادامه داد.

محدثه می گوید: لحظه واژگونی اتوبوس را هیچگاه فراموش نمی کنم و هر شب کابوس به سراغم می آید و خواب ندارم. این دانش آموزان اما از کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان شهید رجایی شیراز ابراز رضایت می کنند و دغدغه آنها برای روزهای بعد از درمان زیاد است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار