تخریب مدیران گلستانی تا کجا ادامه دارد؟

پلیس فتا گلستان با کانال تلگرامی هتاک مماشات نکند/ استاندار تا کی تحمل می کند؟

1403-08-06 10:08:26
0
65
پلیس فتا گلستان با کانال تلگرامی هتاک مماشات نکند/ استاندار تا کی تحمل می کند؟
<div style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">کانال گرگان فردا به مدیریت یکی از عناصر معلوم الحال این روزها عنان کار از دست داده و مدام به ذبح سرمایه های اجتماعی استان و نظام می پردازد.</span></strong></span></div> <div style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"></span>
به گزارش کلاله خبر، این فرد با راه انداختن بازی اصلاح طلب – اصولگرا و پنهان شدن پشت دولت اعتدال و دکتر روحانی مدام سعی دارد شخصیتهای استانی را قربانی توطئه های سیاسی خود بکند و از این روست که در ماهها و سالهای اخیر حملات تندی را علیه استاندار گلستان و مجموعه استانداری و مدیران کل استان انجام داده است .

نمی دانیم از این انتقادات که دامنه اش به گستاخی ، فحش و تخریب کشیده شده به این فرد چه می رسد و کاری هم به عملکرد استاندار گلستان نداریم که مثبت بوده یا منفی اما در تعجبیم که چرا پلیس فتای استان گلستان که مسئول مراقبت و حفظ امنیت و آرامش در فضای مجازی است با این عنصر معلوم الحال برخورد قانونی و موثر نمی کند .

اینکه چه کسی استاندار بشود را خود رئیس جمهور بر اساس نظر مشاوران و کارشناسان معین می کند اما چرا باید فردی مدام روزانه چندین پست علیه استاندار بگذارد و برای تیم استانداری اشتغال ذهنی ایجاد کرده و فرصت خدمت و توسعه استان را بگیرد .

چرا باید هر گزینه ای که برای استانداری گلستان مطرح می شود توسط این فرد تخریب و نابود شود تا مثلا گزینه این فرد که از تندترین عقاید سیاسی بهره مند است و فاقد سوابق کارامدی و صلاحیتهای لازم برای استانداری ، به مقام صدرات برسد .

این فرد باید از دادن رای اعتماد مجلس به وزرا پیام خود را دریافت کند که دیگر جامعه ظرفیت راست و چپ و سیاسی کاری را ندارد ، امروز مردم تنشه خدمت اند نه جار و جنجال برای گرفتن پست و مقام .

 وانگهی استاندار گلستان خیلی سعه صدر دارد که تاکنون با این کانال تلگرامی برخورد نکرده البته برخی معتقدند این عنصر معلوم الحال به دنبال همین موضوع هست ، یعنی می خواهد با عصبانی کردن استاندار و طرح شکایت از وی با مظلوم نمایی اهداف شوم خود را پی ببرد .

امیدواریم پلیس فتای گلستان که حتما اشرافیت بر این کانال هتاک  را دارد هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی کند تا بدعتی برا سایر ادمین ها و عناصر سیاسی نباشد که بخواهند در پوشش های مختلف از سرمایه های اجتماعی نظام انتقام بگیرند . متاسفانه آبروی مومن در فضای مجازی و تلگرام به همین راحتی ریخته می شود و هیچ اقدامی هم تاکنون نشده است .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار