فرمانده منطقه انتظامی گالیکش:

شرور مسلح در عملیات ضربتی پلیس گالیکش دستگیر شد‌

1403-07-02 06:07:25
0
49
شرور مسلح در عملیات ضربتی پلیس گالیکش دستگیر شد‌
<div style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده انتظامی گالیکش از شناسایی و دستگیری یک شرور مسلح توسط مأموران پلیس امنیت این شهرستان خبر داد.</span></strong></span></div> <div style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"></span>
به گزارش کلاله خبر، سرگرد علی تجری در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در راستای برخورد با جرائم خشن، با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی شرور مطلع شده و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی، وی را قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کند در مخفیگاهش دریکی از روستاهای بخش لوه شهرستان گالیکش دستگیر کردند.

تجری تصریح کرد: متهم دارای سوابق متعدد کیفری و شرارت در سطح گالیکش و شهرستان‌های هم‌جوار است و در تحقیقات به‌عمل‌آمده به چندین فقره زورگیری و شرارت، ضرب‌وجرح و سرقت از شهروندان اعتراف کرده است.

به گفته وی این شرور تاکنون به 22 مورد سرقت اعتراف کرده و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح شکاری و چندین عدد فشنگ نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گالیکش اظهار داشت: پلیس با قاطعیت با اخلالگران نظم و امنیت در چارچوب قانون برخورد می‌کند و از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن 110 پلیس را مطلع کرده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

تجری گفت: در حال حاضر این شرور برای سیر روند قانونی پرونده، تحویل دستگاه قضایی شده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار