سارقان مسافر نما در "راميان" گرفتار مأموران پليس شدند

1403-08-01 01:08:39
0
10

فرمانده انتظامي راميان استان گلستان از شناسايي و دستگيري سه سارق كه تحت عنوان مسافر اقدام به زورگيري از رانندگان مي كردند، خبر داد.  سرهنگ "حسينعلي مهرباني" با اشاره به جزئيات اين خبر به پايگاه خبري پليس، گفت: چندي قبل مرد مالباخته اي به مأموران پليس آگاهي شهرستان راميان مراجعه كرد و مدعي شد، سه سارق مسافر نما اقدام به زورگيري از وي كرده اند.

 

به گزارش کلاله خبر،وي در شكايت خود به مأموران پليس گفت: عصر روز گذشته در حالي كه از مسير "علي آبادكتول" به " آزادشهر" در حركت بوده، سه مسافر را كه در حاشيه جاده منتظر خودرو بوده اند را سوار كرده و اين سه سارق مسافر نما در مسير حركت با تغيير مسير وي را به حاشيه اي در كنار جاده كشانده و با تهديد اقدام به سرقت كرده اند.

سرهنگ مهرباني با بيان اينكه اين تنها شاكي پرونده نبود افزود: چندروز بعد مرد مالباخته ديگري كه با همين روش مورد زورگيري واقع شده بود با مراجعه به مأموران و طرح شكايت خواستار رسيدگي به موضوع شد.

فرمانده انتظامي راميان خاطرنشان كرد: با طرح اولين شكايت بلافاصله تيمي ويژه از مأموران، تلاش جهت شناسايي و دستگيري سارقان را آغاز كردند اما قبل از به نتيجه رسيدن اين تحقيقات شكايت ديگري به مأموران ارائه شد كه مطابق با آن و با توجه به شيوه سرقت ها مأموران موفق شدند رد پاي سه سارق سابقه دار را شناسايي كنند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در ادامه پيگيري ها و كنترل مخفيگاه متهمان سرانجام مأموران موفق شدند سر دسته اصلي اين باند را كه از سارقان سابقه دار و به اتهام خريد و فروش موادمخدر محكوميت قضايي داشت را شناسايي و طي يك مرحله عمليات غافلگيرانه دستگير كنند.

سرهنگ مهرباني گفت: با دستگيري متهم همدست وي كه از سارقان حرفه اي بود دستگير و طي تحقيقات فني به عمل آمده متهمان به 5 فقره زورگيري از رانندگان اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي راميان خاطرنشان كرد: متهمان پس از اعتراف به بزه ارتكابي و بازسازي صحنه سرقت ها ضمن تشكيل پرونده تحويل مقام قضايي شدند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار