امام جمعه کلاله:

کار نمایندگان تغییر فرماندارن و بخشداران نیست/ قوا در امور یکدیگر دخالت نکنند

1403-07-02 07:07:23
0
42
کار نمایندگان تغییر فرماندارن و بخشداران نیست/ قوا در امور یکدیگر دخالت نکنند
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">امام جمعه کلاله گفت: کار مجلس و نمایندگان وضع قوانینی است که مشکلات مردم را مرتفع کند نه رایزنی و تصمیم گیری برای تغییر فرماندارن و بخشداران.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در مراسم گرامیداشت شهدای دولت باهنر و رجایی، اظهار داشت: این انقلاب به راحتی به دست نیامده است و برای این انقلاب اندازه یک کشور شهید داده ایم که الان برخی تغییر مسیر می دهند.

وی افزود: قبل از انقلاب شاه نوکر حلقه به گوش آمریکا بود که حتی آمریکا در انتخاب و انتصاب بخشداران نیز دخالت داشت و شاه مجبور به پذیرفتن بود.

کشیری تاکید کرد: دشمن در حال حاضر با دین مسلمانان بازی می کند و این بازی را با ترفندهای مختلف من جمله جنگ نرم آغاز کرده است.

امام جمعه با پرداختن به برخی از خصلت ها و ویژگی های یک مدیر جامعه اسلامی گفت: گاهی اوقات می توان بدون چشم داشت به حق الزحمه برخی مشکلات مردم را حل کرد و در این زمینه باید از شهید رجایی الگو گرفت.

وی ادامه داد: علی رغم پیشرفت های صورت گرفته، دولت نمی تواند با بودجه کشور تمامی مشکلات را حل کند و باید در این زمینه به دولت کمک شود.

حجت الاسلام کشیری تصریح کرد: کارمندان نظام اسلامی باید طبق قانون به مشکلات مردم رسیدگی کنند و در این راه باید خدا ترس بود و در استفاده از بیت المال تمام جوانب آن را در نظر گرفت.

با توجه به اینکه برخی نمایندگان به جای توجه به مشکلات اصلی کشور و حوزه خود، بیشتر به تغییر مدیران دولتی روی آورده اند، امام جمعه کلاله با پرداختن به این موضوع متذکر شد: مشکل مجلس و نمایندگان تغییر فرمانداران نیست بلکه تصویب قوانینی است که مشکلات مردم را حل کند و نباید قوا در کار یکدیگر دخالت کنند.

وی تاکید کرد: اشتباه مسئولین باعث ضربه به نظام می شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار