فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء در گلستان:

سد نرماب مینودشت اولویت ما در سال 96 است / برای حل مشکل نقدینگی سد کمک خواهیم کرد

1403-07-02 09:07:20
0
37
سد نرماب مینودشت اولویت ما در سال 96 است / برای حل مشکل نقدینگی سد کمک خواهیم کرد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: سد نرماب مینودشت جزو 70 پروژه اولویت دار ما در سال 96 است و ما برای حل مشکل نقدینگی این سد کمک خواهیم کرد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر،صبح امروز سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از سد نرماب در شهرستان مینودشت گفت: سد نرماب مینودشت جزو 70 پروژه اولویت دار ما در سال 96 است و ما برای حل مشکل نقدینگی این سد کمک خواهیم کرد.

وی افزود: اولویت اصلی و هدف اول ساخت این سد تامین آب شرب مردم منطقه و در ادامه تامین آب بخش کشاورزی و صنعت می باشد.

عبداللهی در مورد وضعیت روستاهای مسیر سد نرماب گفت: در بحث تملک اراضی دو روستای جنگلده بالا و پایین که در مسیر این سد قرار دارند باید همت استانی باشد و ما هم در این زمینه کمک می کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به آبگیری سد طی یک سال آینده، موارد مربوط به پایین دست سد اعم از کانال های آبرسانی، زهکشی و شبکه سازی هم باید ایجاد شود.

سردار عبداللهی در پایان گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه بر اساس وظیفه و رسالت ذاتی خود دنبال رفع تنش های آبی کشور است و در گذشته طرح انتقال آب از رشت به مازندران و گلستان هم مطرح شده بود.

لازم به ذکر است در این بازدید صادقلو استاندار گلستان، سردار صادقی فرمانده سپاه نینوای استان، نظری مدیر کل آب منطقه ای و تعدادی دیگر از مدیران و مسؤلین استانی حضور داشتند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار