رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

رئیس اتاق اصناف شهرستان کردکوی دستگیر شد + جزئیات

1403-07-02 12:07:23
0
47
رئیس اتاق اصناف شهرستان کردکوی دستگیر شد + جزئیات
<div style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از دستگیری رئیس اتاق اصناف شهرستان کردکوی خبر داد و گفت: وی دارای شاکی خصوصی بوده و شب گذشته دستگیر شده و پیگیری&zwnj;های ما برای بررسی بیشتر موضوع ادامه دارد.</span></strong></span></div> <div style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"></span>
به گزارش کلاله خبر حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص خبر دستگیری رئیس اتاق اصناف شهرستان کردکوی اظهار کرد: رئیس اتاق اصناف شهرستان کردکوی به دلیل یک اختلاف شخصی با موضوعات مالی شب گذشته دستگیر شده است.

وی ادامه داد: ما هم در حال پیگیری هستیم و موضوع هیچ ارتباطی به حوزه کاری وی ندارد و دنبال این هستیم با وثیقه از بازداشت خارج شود تا موضوعات مالی خود را پیگیری کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خاطرنشان کرد: وی شاکی خصوصی داشته و این شاکی نیز هیچ ارتباطی با مجموعه اتاق اصناف نداشته است.

قوانلو تاکید کرد: در حال حاضر وی بازداشت موقت شده و در زمان بازداشت موقت، دعوی مطرح شده تنها یک اتهام است و تا زمانی که حکم قضایی صادر نشود و جرم فرد ثابت نشود وی تنها به عنوان متهم محسوب می‌شود.

وی گفت: اگر محکومیت دائمی و ثابت شده باشد وی از مسئولیت برکنار شده و جایجایی‌ها صورت می‌گیرد اما ما امیدوار هستیم که موضوع حل شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار