خانواده های گلستانی مراقب باشند:

کاروان آموزش جنسی به کودکان به گلستان رسید / ورود مخفیانه سند 2030 به دیار دارالمومنین

1403-07-02 01:07:23
0
42
کاروان آموزش جنسی به کودکان به گلستان رسید / ورود مخفیانه سند 2030 به دیار دارالمومنین
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong>گلستان به عنوان بیست و سومین استان مقصد سفر دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک قرار داده شده است و روز گذشته شاهد این بودیم که مطالب سخیفی در خصوص آموزش جنسی به کودکان در این استان عنوان شده است .</strong></span></p> <div class="introtext" style="text-align: justify;">
به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، نمی دانیم چرا در صدر خواسته های مردم اعم از بیکاری ، گرانی ، تورم ، مشکلات بانکی و ... اینقدر گروهی تمایل دارند مشکلات جنسی کودکان را پیگیری نمایند و اصلا آیا این مسئله یعنی آموزش جنسی دغدغه کودکان است یا دغدغه اصلی برخی از این حضرات که برخی عقده ها در آنها رسوب کرده است؟

طرح واگذاری امور و حقوق کودکان به استانداری‌های هر استان طی یک طرح 10 ساله در حال اجرا شدن است و به ظاهر این همان سند 2030 است که می گویند لغو شده اما نه تنها لغو نشده بلکه بصورت مخفیانه در حال اجراست .

آنطور که مظفر الوندی دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک روز گذشته در گرگان به این موضوع اعتراف کرد و گفت : ما در تهران بدون سر و صدا نسبت به آموزش مسائل جنسی برای 5 هزار نفر اقدام کردیم که بازخورد خوبی هم داشت اما درباره سند 2030 چه بازخوردی صورت گرفت و چه انتقاداتی که نسبت به آن شد که اینها ناشی از عدم آگاهی نسبت به آموزش مسائل جنسی است.

مشاور امور بانوان فرمانداری گنبد کاووس هم در این مراسم سخنانی زد که در شان یک مدیر جمهوری اسلامی نبود و بهتر است فرماندار گنبد کاووس در این زمینه پاسخگو باشد .

فاطمه آقابزرگ گفت: آموزش مسائل جنسی به کودکان در برگیرنده تمام آیتم‎هاست که متاسفانه به دلیل تابو بودن قضیه و عدم آگاهی والدین شاهد اتفاقات ناگواری در جامعه هستیم.

آقا بزرگ خودش را در مقام علما و کارشناسان زبده قرار داد و اینگونه حکم کرد: کسانی که در مقام تصمیم‎گیری و تصمیم‎سازی هستند باید تجدیدنظر کنند و این تابوها را بشکنند تا بتوانیم آموزش مسائل جنسی را در چارچوب تعالیم عرف وشرع داشته باشیم، هر اتفاقی که در جامعه می‎افتد ناشی از ناآگاهی والدین، کودکان و نوجوانان است. ، والدین هنوز نمی‎توانند پاسخگوی سوالات کنجکاوانه کودکان خود باشند برای اینکه هنوز این تابو را نتوانستیم بشکنیم به عنوان یک مادر و یک روانشناس به این موضوع تاکید دارم که تابوی این تصور غلط در جامعه شکسته شود.

001

002

متاسفانه احساس می شود که برنامه های شبکه های ماهواره ای بدجوری بر افکار عمومی برخی افراد تاثیر گذاشته و شوق مسوولیت در دولت تدبیر و امید نیز مضاف بر این گشته تا عده ای پیاده نظام ضد فرهنگی در این کشور شوند و هر حرفی را به همین راحتی بر زبان برانند ، نمی دانیم اینگونه افراد چگونه در این کشور گزینش می شوند و پست می گیرند ؟

اینکه یک کودک بداند که چطوری متولد شده چه دردی از او دوا می کند ، آیا فضای ذهنی یک کودک در سنین خردسالی مجالی برای مسائل جنسی دارد ؟ بچه ای که به دنبال بازیگوشی و تحرک و بازی کردن است چرا باید ذهنش را به مسائلی مشغول کند که با آنها نمی تواند سر و کار داشته باشد و یا انجام دهد.

جالب است خیلی از این بچه ها آینده ، شغل ، تحصیل و دهها امکانات دیگری خواهند که دولت از عهده آنها بر نمی آید و توان انجام آن را ندارد ، در همین دولت تدبیر و امید آموزش و پرورش را پولی کرده اند و هنگام ثبت نام پول گزافی از دانش آموزان می گیرند ، حال چطور مسائل جنسی دغدغه برخی دولتی ها شده است.

وانگهی گیریم که به کودکان آموزش جنسی دادید آیا دو روز دیگر می توانید کلاس ها و پشت کلاس ها ، پشت دیوار ها ، پارک ها ، کوچه ها و ... را کنترل کنید ، هیچ می دانید تبعات اینکار چیست ؟ چرا عوامانه و غیر کارشناسانه حرف می زنید ؟ هر چند که غرض بانیان ای کار مبارزه با فرهنگ اسلامی است که متاسفانه عده ای ندانسته براحتی در زمین دشمن بازی می کنند .

13960222001119 PhotoL

کودک بیش از اینکه نگران مسائل جنسی باشد نگران بیکاری والدینش هست ، نگران گرانی بازار و دست خالی آمدن پدر به خانه است ، نگران خریدن پوشاک برای مدرسه است ، نگران کمبود فضای سبز و پارکهاست و ... ، اگر راست می گویید به این مسائل کودکان رسیدگی کنید .

تحرکات روز گذشته نشان داد که خانواده های گلستانی باید مراقب فرزندان خود باشند تا آنها را در چنگال عده ای سودجو قرار ندهند که دنبال منافع و مطامع سیاسی هستند ، سیاستی که در دستاوردهای هسته ای ما بتون ریخت این روزها به دنبال بتن ریختن در افکار کودکان است لذا مراقب کودکانتان باشید تا به سرنوشت آن 5000 کودک تهرانی نیفتند که مخفیانه تحت تعلیمات سند 2030 قرار گرفتند .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار