سایت عدالت خواهان مدعی شد ؛

آقازاده جنجالی در پارک ملی گلستان بازداشت شد + سوابق

1403-07-02 01:07:24
0
41
آقازاده جنجالی در پارک ملی گلستان بازداشت شد + سوابق
<div style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong>یک اقازاده معروف در ویلای پارک ملی گلستان بازداشت شد .</strong></span></div> <div style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"></span>
به گزارش کلاله خبر به نقل از پایگاه خبری عدالت خواهان گلستان ، منابع موثق خبر دادند یک آقازاده معروف ایرانی در ویلای مشهور خود در پارک ملی گلستان بازداشت شده است . وی به همراه دختری که معلوم نیست چه نسبتی با وی داشته ، بازداشت شده بود .

البته تعداد پسرها و دخترهایی که در این ویلا بودند بیشتر از این گزارش شده اما در لحظه دستگیری ، فقط این دو نفر در مکان حضور داشتند .

بعد از بازداشت این دو نفر و اعزام متهمین به گالیکش تلاش ها و لابی های گسترده زیادی برای آزادی این فرد صورت گرفت تا جایی که پدر و دایی معروف این آقازاده شخصا به گالیکش رفته و کارهای قضایی را برای آزادی این فرد انجام دادند هر چند برخی اصلاح طلبان گالیکش هم در این چند روز از ترس آبروریزی سعی در کتمان این حادثه داشتند .

نامبرده نوه دختری یکی از شخصیتهای بزرگ نظام است که متاسفانه چند سالی است بواسطه فرزندان ناباب و نوه های اینچنینی مورد شماتت قرار گرفته است .

همچنین گزارش شده در حیاط این ویلا و باغ بزرگ مواد مخدر هم کشت می شده که بنا بر اظهارات شاهدان عینی فرد مورد نظر خودش اقدام به کشت مواد مخدر می کرده است .

این آقازاده جنجالی که (ح – ل ) نام دارد متولد سال 66 است که در سال 89 نیز در بازگشت از انگلستان به دلایل امنیتی بازداشت شده بود .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار