در مجمع خیرین عنوان شد:

انجام 300 عمل جراحی در کلاله/ کمک 200 میلیارد ریالی خیرین سلامت

1403-07-28 03:07:37
0
63

انجام 300 عمل جراحی در بیمارستان کلاله، کمک 200 میلیارد ریالی خیرین سلامت، راه اندازی سایت ویژه مجمع خیرین سلامت در جلسه خیرین سلات کلاله عنوان شد.

 

به گزارش کلاله خبر٬سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) کلاله ظهر چهارشنبه در جمع خیرین سلامت شهرستان با بیان اینکه این بیمارستان 56 تخت مصوب دارد و خدمات و تجهیزات را بر این اساس دریافت می کند ، گفت: در پاسخ به نیاز مردم حداقل سه شهرستان شرق استان ، ظرفیت بیمارستان به 110 تخت ارتقاء یافته است.

عبدالرحیم پالیده افزود: بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)کلاله هر ساله علاوه بر 300 عمل جراحی ، 10000 بیمار سرپایی را ویزیت می کند.
 
سرپرست فرماندار شهرستان کلاله نیز گفت: بیمارستان 96 تختخوابی کلاله با توجه به نیازمنطقه، دو برابر ظرفیت و با حداقل امکانات خدمات ارزنده ای دارد.
 
محمد تقی قزلسفلو به حجم فعالیت ها و گستردگی جغرافیایی خدمات رسانی ،همچنین کیفیت خوب خدمات بهداشتی ودرمانی بیمارستان رسول اکرم(ص)کلاله اشاره کرد و اظهار کرد: این بیمارستان با توجه به حجم فعالیت ها و تجهیزات محدودی که دارد،علاوه بر جذب اعتبارات ، همیاری خیرین عرصه سلامت را می طلبد.
 
رئیس مجمع خیرین سلامت استان گلستان نیز افزود: زمین ، ساختمان و تجهیزات پزشکی درمانی از نیازهای اساسی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برای ارائه خدمات بهینه به بیماران و تامین بهداشتی آنان است.
 
حجت الاسلام لیوانی به سومین سال فعالیت مجمع خیرین سلامت در استان گلستان اشاره کرد و گفت: در سه سال اخیر ، خیرین سلامت در مجموع 200میلیارد ریال در راستای احداث اماکن و فضاهای بهداشتی درمانی و تامین تجهیزات مرتبط کمک کرده اند.
 
دکتر ابراهیم فدائی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله به نیازهای زیر ساختی و روز مره بیمارستان رسول اکرم(ص) کلاله اشاره کرد و افزود : این بیمارستان به 170 هزار از جمعیت سه شهرستان شرق گلستان خدمات رسانی می کند.
 
دکتر فدائی در ادامه از راه اندازی سایت ویژه مجمع خیرین سلامت شهرستان کلاله خبر داد و اعلام کرد :در پایگاه اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت کلاله ، ضمن معرفی فضاها ، امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی شهرستان کلاله در راستای جذب کمک های مردمی خیرین داخل و ایرانیان خارج کشور اطلاع رسانی می شود./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار