سردار صادقی در جمع خبرنگاران:

غفلت متولیان فرهنگی باعث تحریف تاریخ می شود / نباید القای سیاسی را در فصلنامه استارباد به خورد جامعه بدهند / سند 2030 مصداق نفوذ در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری

1403-07-07 01:07:27
0
34
غفلت متولیان فرهنگی باعث تحریف تاریخ می شود / نباید القای سیاسی را در فصلنامه استارباد به خورد جامعه بدهند / سند 2030 مصداق نفوذ در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری
<div style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به موضع گیری هایی که دلسوزان انقلاب و نیروهای بسیجی در خصوص مطالب فصلنامه استارباد انجام داده اند ، گفت: بسیج به این موضوع توجه کرده و در مقابل تحریف تاریخ انقلاب واکنش نشان داده و اگر متولیان به این موضوع توجه نکنند قطعا با تاریخ تحریف شده مواجه می شویم .</span></strong></span></div> <div style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"></span>
به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان در جمع خبرنگاران ، اظهارکرد: بسیجیان ما در فضای مجازی پیرامون مطالبی که در فصلنامه استارباد منتشر شده دقت و توجه خوبی داشتند و با دفاع و دروازبانی انجام شده از فرهنگ انقلاب ، امام راحل و مردم ولایی گرگان دفاع کردند .

وی ادامه داد: انتظار است که دستگاه های متولی که به این نشریات مجوز می دهند نظارت بیشتری داشته باشند و قطعا باید در این خصوص پاسخگو باشند چون نظارت و پاسخگویی به این مسائل کار آنها است .

سردار صادقی با اشاره به موضع گیری هایی که دلسوزان انقلاب و نیروهای بسیجی در خصوص مطالب فصلنامه استارباد انجام داده اند ، گفت: بسیج به این موضوع توجه کرده و در مقابل تحریف تاریخ انقلاب واکنش نشان داده و اگر متولیان به این موضوع توجه نکنند قطعا با تاریخ تحریف شده مواجه می شویم .

وی افزود : با مطالعه سرفصل ‎های این فصلنامه خیلی متاثر شدم اما از موضوع که اصحاب رسانه به این مسائل پرداختند و به مسئولان هشدار دادند خوشحال شدم و امیدواریم این مهم مورد توجه قرار بگیرد.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه منشورات انقلاب اسلامی، امام ، ولایت و تاریخ آن ناموس نظام است و همه در قبال آن وظیفه داریم و افزود: این روزهایی که فرزندان انقلاب زنده هستند و تاریخ را به درستی به یاد دارند باید توجه شود تاریخ با امانتداری نوشته شود تا به این گنجینه انقلاب اسلامی صدمه وارد نشود.

وی با اشاره به اینکه نباید کسی القاهای سیاسی خود را در فصل نامه به خورد جامعه بدهد ، گفت: القای یک تفکر برخلاف جریان انقلاب اسلامی و برگرفته از سازمانی که می‎خواهد تاریخ این انقلاب را تحریف کند نشان از غفلت برخی از متولیان است.

به گفته فرمانده سپاه نینوا گلستان این اتفاق نشان از غفلت فردی یا سازمان یافته دارد که باید متولیان امر آن را بررسی کنند و اگر غفلت فردی باشد هیئت نظارت بر مطبوعات باید به آن رسیدگی کند تا شاهد سند تحریف شده انقلاب اسلامی نباشیم.

وی در ادامه اذعان داشت : چون این نشریات با مجوز ارشاد چاپ می شوند باید دقت بیشتری روی آنها شود تا اسناد نادرست به عنوان مرجع و منبعی برای برخی تحقیقات دانشجویان شود.

سردار صادقی با بیان اینکه ظرفیت نفوذ در سند 2030 وجود دارد ، گفت: این سند مصداقی از نفوذ در تصمیم‎گیری و مراکز  تصمیم ‎سازی است که از شورای عالی انقلاب فرهنگی گرفته تا دولت و  آموزش و پرورش در این زمینه غافل شدند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری روی تهیه سند بنیادی در آموزش و پرورش ، تصریح کرد : تاکید مقام معظم رهبری بر تهیه سند تحول بنیادین با دو محور اصلی "بندگی دانش آموزان در برابر خدا" و " توانمند شدن دانش آموزان " بوده است .

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: این سند با سند تحول بنیادی مد نظر مقام معظم رهبری در تضاد است و اگر قرار گاه های ناظر مختل شوند و حرکت دشمن را رصد نکنند سند هایی مشابه را باید در عرصه های مختلف شاهد باشیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار