در پی مشکلات ترددی:

مردم روستاهای زاو با بیل و کلنگ وارد میدان شدند!+تصاویر

1403-07-07 01:07:25
0
45
مردم روستاهای زاو با بیل و کلنگ وارد میدان شدند!+تصاویر
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">مردم روستاهای زاو بالا و پایین بصورت خودجوش اقدام به بسترسازی و شن ریزی 8 جاده ارتباطی روستاها با تفرجگاه چشمه زاو و مزارع را آغاز کردند. </span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، مردم روستاهای زاو بالا و پایین پس از مدت ها با همت و وحدت مثال زدنی خویش زیرسازی و شن ریزی ۸جاده ارتباطی این روستاها با تفرجگاه چشمه زاو و بین مزارع را آغاز کردند.

حمید زاده بخشدار بخش پیشکمر در خصوص این پروژه گفت: این پروژه با همت دهیاران و شورای اسلامی روستاهای یاد شده و هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تعاونی توسعه روستایی چشمه زاو در حال انجام است.

وی افزود: حضور روحانیون، ائمه جماعت، جوانان تلاشگر، معتمدین، و مردم این روستاها نشان از عزم جدی و وحدت مثال زدنی این عزیزان است.

بخشدار پیشکمر در ادامه به بازدید خود از این پروژه اشاره کرد و تصریح کرد: در این بازدید قول مساعدت در جهت تکمیل و به پایان رساندن این پروژه را به مردم دادیم.

نماینده دولت در بخش پیشکمر تاکید کرد: مردم ضمن تشکر از حمایت و همراهی مسئولان، از انتظارات خود ار نماینده منطقه در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان، بخشداری پیشکمر در راستای اشتغال زایی و راه اندازی مجموعه گردشگری زاو و امر آسفالت این مسیر، گفتند.

zav 1

zav 2

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار