امام جمعه کلاله تاکید کرد:

کشور را دوقطبی نکنید/ حل مشکلات اشتغال چه شد؟

1403-07-02 02:07:40
0
45
کشور را دوقطبی نکنید/ حل مشکلات اشتغال چه شد؟
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">امام جمعه کلاله تاکید کرد: کشور را دوقطبی نکنید و اصولگرایی و اصلاح طلبی را کنار بگذارید و به حل مشکلات کشور بپردازید. </span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله با بیان اینکه مردم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند،اظهار داشت: کارکنان دولت هم با کاهش مصرف به کمک مردم و مسئولین بیایند تا از مشکلات احتمالی آتی جلوگیری شود.

وی در ادامه سخنان خود به دیپلماسی کشور در ارتباط با گردهمایی منافقین در فرانسه پرداخت و افزود: وزارت خارجه باید در این خصوص و در مورد عدم پرتاب ماهواره ایرانی از ایتالیا که مانع تراشی شد، موضعی فعال تر داشته باشد.

کشیری تاکید کرد: مردم، ملت واحده هستند؛ کشور را دو قطبی نکنید و اصلاح طلب و اصولگرا را کنار بگذارید و مشکلات اقتصادی و بیکاری را حل کنید؛ قرار به ایجاد اشتغال بود، اشتغال چه شد؟.

امام جمعه کلاله با یادآوری اینکه ۵۰۰ هزار پیرمرد بازنشسته در ایران مشغول به کار هستند، باز هم به حل مشکلات و رها کردن جناح بندی ها و باندبازی ها تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کشیری به موضوع حجاب پرداخت و گفت: رعایت حجاب بر مرد و زن واجب است و ضرورت جامعه برای حیا، عفت و سلامت اخلاق جامعه است.

امام جمعه کلاله به جنگ ۳۳ روزه حزب الله و اسرائیل هم اشاره کرد و گفت: حزب الله اعلام کرده است خطای اسرائیل ، برابر با ازبین رفتنش است.

کشیری در پایان گفت: سید حسن نصرالله شیرمرد عرب است و سران عرب باید از وی درس بگیرند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار