اقدام بی شرمانه استاد دانشگاه تهران

1403-08-01 03:08:41
0
77

این اقدام استاد دانشگاه هنر در شرایطی صورت پذیرفته است که بسیاری از دانشجویان مذهبی این دانشگاه در برابر اقدامات ساختار شکنانه وی ایستادگی می کنند ولی هر گونه مقاومت و اعتراض آنها نسبت به رئیس دانشگاه بدون نتیجه بوده است.

 

شنیده ها حکایت از آن دارد که مدتی است دانشگاه هنر تهران به محلی برای ترویج برخی اصول غیر دینی و کاملا الگو گرفته از فرهنگ غلط و فاسد غربی تبدیل شده است و در این میان هم برخی فعالان لائیک و سکولار در عرصه هنر سعی دارند این محیط به اصطلاح فرهنگی را به محلی برای ترویج مسائل بی بندوباری غربی مبدل سازند.

بر اساس گزارش های واصله؛ اخیرا یکی از اساتید منحرف دانشگاه هنر تهران برای امتحان پایان ترم درس خود از دانشجویان خواسته تا برای کسب نمره کامل و عالی نمونه ای از ؛ نقاشی های مبتذل و عریان جنس مخالف را با بهره گیری از سوژه های زنده و طبیعی به کلاس ارائه دهند.

گفتنی است این اقدام استاد دانشگاه هنر در شرایطی صورت پذیرفته است که مدتی است بسیاری از دانشجویان اعتقادی و مذهبی این دانشگاه در برابر اقدامات ساختار شکنانه وی ایستادگی می کنند ولی هر گونه مقاومت و اعتراض آنها نسبت به رئیس دانشگاه بدون نتیجه بوده است.

لازم به ذکر است که حمایت های صورت پذیرفته از این استاد ساختار شکن و منحرف توسط سیستم مدیریتی دانشگاه در حدی بوده است که حتی نمره پایان ترم دانشجویان معترض به عمل غیر اخلاقی این استاد ؛ضعیف و حتی مردود اعلام شده است!/شهرخبر به نقل از فرهنگ نیوز

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار