وقتی توانایی های یک نماینده را در حد آسفالت یک روستا محدود می کنند

پروژه ای که با چند عکس به نام نماینده شرق گلستان ثبت شد+ تصاویر و مستندات

1403-08-01 12:08:21
0
6
پروژه ای که با چند عکس به نام نماینده شرق گلستان ثبت شد+ تصاویر و مستندات
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">انتشار برخی اخبار عمرانی بدون درنظر گرفتن سابقه فعالیت و اقدامات صورت گرفته در خصوص پروژه، علاوه بر متزلزل کردن جایگاه، نوعی بی اعتمادی را نیز در بین مردم ایجاد می کند.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، همین چند هفته پیش از پروژه ای بزرگ در سطح شهرستان گفتیم که حاصل همکاری تعداد زیادی از مسئولین شهرستانی و استانی بود. با وجود اینکه برخی بر این باور هستند که اختصاص های حوزه آب در شرق گلستان طرحی ملی است، باز هم می توان تلاش های اولیه و مداوم افراد دخیل در این امر را، تلاشی شایسته و قابل تقدیر دانست.

پس از انتشار خبری با عنوان اختصاص اعتبارات در حوزه آب شرق گلستان، برخی از طرفدارن نماینده شرق گلستان درصدد آمدند تا با جوسازی در فضای مجازی، حاصل تلاش دیگران را به نماینده شرق گلستان نسبت دهند که با انتشار مستندات و فیلم هایی از سوی این سایت، این پروژه با شکست روبرو شد.

اما با وجود تاکیدات مکرر ما مبنی بر اینکه مسئولین در بازگو کردن اقدامات و تلاش های خود با مردم شفاف و روراست باشند، باز هم شاهد برخی اقدامات هستیم که نمود بارز عدم شفافیت با مردم شرق گلستان است.

به طوریکه پروژه ای که از سال 94 با تلاش بنیاد مسکن و بخشداری مرکزی آغاز و قبل از انتخابات ریاست جمهوری با نشست فرماندار و بخشدار کلاله با مدیر بنیاد مسکن، روند تکمیل آن تصویب شده بود، با یک بازدید شهرام غراوی از روند آسفالت روستای خوجه لر، با استفاده از کلماتی خاص، بدون درنظر گرفتن تلاش های دیگران، این پروژه به نام نماینده شرق گلستان ثبت شد.

khojehlar 6

khojehlar 1

khojehlar 2

khojehlar 3

khojehlar 4

این در حالی است که درست قبل از این نصرت برزگر فرماندار کلاله در جمع نمازگزارن اهل سنت از این پروژه به عنوان یکی از پروژه های در حال تکمیل دولت در شرق گلستان یاد کرده بود و نوید آسفالت این روستا را داده بود.

در کنار این رویدادها عکسی از رئیس شورای روستای خوجه لر در فضای مجازی منتشر شد که از زحمات وی در راستای آسفالت روستا تقدیر و تشکر شده است و بالاخره مشخص نشد این پروژه حاصل تلاش کیست؟، اما با نگاهی سطحی هم متوجه می شویم که اگر بخواهیم این پروژه را حاصل تلاش های ریاست این شورا بدانیم، وی نیز این اقدامات را از طریق بخشداری و فرمانداری پیگیری کرده است و در نهایت با همکاری و نقش اساسی بنیاد مسکن، این پروژه به اتمام رسید.

khojehlar 5

با این حال بدون انکار تلاش های نماینده شرق گلستان، بر اینکه این نماینده با توانایی هایی که از وی سراغ داریم، می تواند باعث تغییرات اساسی در شرق گلستان شود، تاکید می کنیم و یادآور می شویم که چنین اقداماتی که مسئولین رده های مختلف نیز توانایی انجام آن را دارند، نمی تواند گزارش عملکرد مناسبی برای شهرام غراوی باشد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار