توقيف 218 دستگاه موتورسيكلت متخلف و مزاحم در "بندر تركمن"

1403-08-01 01:08:33
0
10

فرمانده انتظامي بندر تركمن استان گلستان از توقيف 218 دستگاه موتورسيكلت در راستاي طرح عملياتي برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف و مزاحم خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر٬سرهنگ پاسدار حسين گلوي در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اشاره به آمار كشته شدگان ناشي از تصادف موتورسيكلت گفت: متاسفانه نيمي از كشته شدگان ناشي از تصادف در استان را موتورسيكلت سواران تشكيل مي‌دهند.

وي گفت: فاصله نزديك شهرها و ارزان بودن قيمت اين وسيله نقليه موجب شد كه استفاده از اين وسيله عمومي مورد استفاده قرار گيرد.

سرهنگ گلوي صداي ناهنجار ناشي از اگزوز موتورسيكلت و همچنين انجام حركات نمايشي را از جمله ناهنجاريهاي موجود در سطح شهرستان دانست و بيان داشت: طي يك هفته گذشته 218 دستگاه موتورسيكلت متخلف و مزاحم توقيف و به پاركينگ منتقل شد.

اين مقام انتظامي برخورد با عوامل تهيه و توزيع مواد مخدر را از ديگر موفقيت‌هاي كاركنان در اجراي اين طرح دانست و تصريح كرد: در اين عمليات 7 نفر دستگير و يك كيلو و يكصد گرم انواع مواد مخدر كشف شد.

به گفته وي در اين عمليات همچنين 3 سارق موتورسيكلت دستگير و يك دستگاه موتورسيكلت سرقتي كشف شد. فرمانده انتظامي بندر تركمن در پايان از تلاش مجموعه انتظامي شهرستان در اجراي اين طرح تقدير كرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار