امام جمعه کلاله:

حضور در راهپیمایی روز قدس تداوم راه شهیدان است

1403-07-02 05:07:23
0
44
حضور در راهپیمایی روز قدس تداوم راه شهیدان است
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">امام جمعه کلاله گفت: این کشور متعلق به همه هست و600 شهید از شهدای استان از برادران اهل سنت می باشند، پس می طلبد همه&nbsp; با حضور در راهپیمایی روز قدس راه شهیدان را تداوم بخشیم.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری امام جمعه شهرستان کلاله هم در خطبه‌های این هفته با توصیه مومنین به تقوای الهی گفت: تا در دنیا هستیم و باید بررسی کنیم از نعمات و داده‌های خداوند چگونه استفاده کنیم و در چه مسیری به کار بردیم.

وی تصریح کرد: امام علی (ع) در نخستین فراز از وصیت خود، همه را به تقوای الهی فرا می‌خواند و می‌فرماید دوست و یاور مظلوم باشیم و با ظالم دشمنی کنیم.

امام جمعه کلاله به فضایل امام علی (ع) هم پرداخت و اظهار داشت: حضرت علی (ع) منتظر شهادت بود، فضایل آن‌قدر فراوان است که قابل شمارش نیست و او دنیا را سه طلاقه کرد، تا اسوه تقوا و پاکی شد.

امام جمعه کلاله با محکومیت 800 روزه کشتار مردم یمن گفت: مردم بی گناه در مقابل چشمان سازمان ملل و کشورهای مدعی به شهادت می‌رسند و در سخت‌ترین شرایط مقاومت و زندگی می‌کنند.

کشیری با دعوت مردم به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس از علمای اهل سنت خواست حضور پررنگی داشته باشند و از مردم دعوت کنند تا پرشور در راهپیمایی شرکت کنند.

امام جمعه کلاله گفت: این کشور متعلق به همه دارد، 600 شهید از شهدای استان از برادران اهل سنت می باشند ، با حضور در راهپیمایی روز قدس راه شهیدان را تداوم بخشیم.

حجت الاسلام والمسلمین کشیری با اشاره به شب‌های قدر و دعوت از مردم برای حضور در مراسم مترکز سومین شب قدر در مصلی، گفت: شب قدر شب رقم خوردن مسیر یک‌سال زندگی است و باید از خدا در شب قدر بخواهیم تا رحمت خودش را نصیب ما کند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار