امام جمعه کلاله:

انتقام خون شهدا را از دشمنان می گیریم/ سند 2030 نوشته شده بهائیت و دشمنان است

1403-07-02 06:07:31
0
45
انتقام خون شهدا را از دشمنان می گیریم/ سند 2030 نوشته شده بهائیت و دشمنان است
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">امام جمعه کلاله گفت: مردم ایران با وحدت کلمه و قرارگیری زیر پرچم ولایت فقیه توانستند عزتمند و سربلند، پیروز میدان باشد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه شهرستان کلاله ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهر رمز پیروزی بر دشمن در صحنه‎های مختلف را وحدت ملت دانست و اظهار داشت: مردم ایران با وحدت کلمه و قرارگیری زیر پرچم ولایت فقیه توانستند عزتمند و سربلند، پیروز میدان باشد.

وی به عملیات تروریستی روز چهارشنبه تهران اشاره کرد و گفت: ترامپ و رژیم سعودی در این جنایت دخیل هستند و انتقام خون شهدایمان را می‌گیریم.

امام جمعه شهرستان کلاله گفت: امروز ایران ام القرای کشورهای اسلامی است و در آن سرداران و شیرانی هستند که در دفاع از کشور آماده هستند و ما از دشمن نمی‌هراسیم و امروز وزارت اطلاعات پیگیر این اقدام تروریستی باشد که عقبه آنها کجایند و چگونه سلاح تهیه کردند.

کشیری گفت: سند 2030 ، برنامه‎ است که دشمنان و بهاییت برای کشور ما نوشته اند، چرا آنها نظام آموزشی ما را بنویسند و ما فرهیختگانی داریم که باید براساس فرهنگ خودمان، آموزش و پرورش ما را ترسیم کنند.

امام جمعه کلاله به اهمیت محیط زیست هم پرداخت و گفت: کشاورزان از آتش زدن کاه و کلش خودداری کنند و مواد آلی خاک را ازبین نبرند و تلاش کنیم محیط زیست خود را پاک و سالم حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین کشیری با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) توجه به ایتام و نیازمندان را مورد تاکید قرار داد و با توصیه به تقوای الهی، از جوانان خواست از شب‌های قدر به خوبی استفاده کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار