تیراندازی افراد ناشناس در راهروهای مجلس و حرم امام راحل/ مامور حفاظت مجروح شد/یک ضارب در حرم خود را منفجر کرد+ فیلم

1403-07-02 06:07:32
0
34
تیراندازی افراد ناشناس در راهروهای مجلس و حرم امام راحل/ مامور حفاظت مجروح شد/یک ضارب در حرم خود را منفجر کرد+ فیلم
<div style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong>فردی ناشناس با تیراندازی به یکی از نیروهای مامور حفاظت در مجلس وی را از ناحیه مچ پا زخمی کرد.</strong></span></div> <div style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"></span>
به گزارش کلاله خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 17 خرداد) مقننه، افرادی ناشناس با تیراندازی به یکی از نیروهای حفاظت مجلس وی را از ناحیه مچ پا زخمی کرد.
گزارش شده که فرد مذکور هم اکنون نیز مشغول تیراندازی است. از هویت این فرد و علت کار وی هنوز خبری در دسترس نیست.
در پی این درگیری، درب‌های ورود و خروج خبرنگاران به مجلس بسته شده است و تعدادی از نمایندگان نیز برای بررسی موضوع از صحن علنی مجلس خارج شده‌اند.
همچنین صبح امروز فردی مسلح در حرم امام خمینی(ره) با تیراندازی چند تن را مجروح کرد.
برخی گزارش ها حاکیست در پی این تیراندازی که در محوطه بیرون از حرم امام رخ داده، فرد مهاجم خود را منفجر کرده است.
رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگوی زنده شبکه خبر در خصوص حادثه تیراندازی در ساختمان مجلس اظهار داشت: چند نفر از افراد ناشناس از درب شمال مجلس مسلح وارد مجلس شدند و در ابتدای ورود به ارباب رجوع و محافظین درب شمال تیراندازی کردند که تعدادی هم مجروح شده‌اند.
وی ادامه داد: سپس وارد ساختمان دفاتر نمایندگان شدند طبقات نمایندگان حضور دارند در آنجا هم تیراندازی‌هایی داشته‌اند و افرادی را مجروح کرده‌اند خوشبختانه گزارشی مبنی بر کشته شدن و یا شهادت افراد نداشته‌ایم  اما تعدادی مجروح شده‌اند.
رنجبرزاده تصریح کرد: ازنمایندگان مجلس کسی مجروح نشده است و در وضعیت عادی برنامه قانون گذاری خودشان کار را ا دامه می‌دهند اما چند نفری که وارد  مجلس شده‌اند در اتاق‌های دفاتر نمایندگان خ وئد را مخفی کرده‌اند و عزیزان امنیتی و حفاظتی مجلس در تلاش هستند تا آنان را دستگیر کنند.
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار