در ثبت آرای شورای شهر فراغی چه گذشت؟

یزدانی عضو علی البدل شورای شهر فراغی شد/ جدیت فرماندار و دبیر انتخابات برای احقاق حق یک کاندیدا

1403-07-02 07:07:29
0
37
یزدانی عضو علی البدل شورای شهر فراغی شد/ جدیت فرماندار و دبیر انتخابات برای احقاق حق یک کاندیدا
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">با اعتراض یک کاندیدا پرده از چگونگی ثبت آرا شهر فراغی برداشته و خانم یزدانی عضو اصلی علی البدل شورای شهر فراغی شد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، در شهر فراغی نیز همچون شهر کلاله یکی از کاندیداهای زن شهر، توانست با اعتراض خود نسبت به اعلام نتایج برخی از شعب، جایگاه خود در جدول رده بندی آرا ارتقا دهد.

طبق شنیده ها، با اعتراض کاندیدای شورای شهر فراغی و با بررسی صندوق رای، میزان آرای وی افزایش یافت و جالب اینجاست که با بررسی صندوقی دیگر با اعتراض کاندیدای دیگر، باز هم میزان رای خانم یزدانی افزایش یافت و این موجب صعود این کاندیدا به رتبه 6 جدول رده بندی آرا شد.

همچنین براساس همین شنیده ها، پس از مشکوک شدن فرماندار کلاله و دبیر انتخابات به چرایی این موضوع، تلاش هایی برای احقاق حق کاندیداهای مدنظر انجام شده است و به زودی این تلاش ها جنبه عملیاتی به خود می گیرد.

گفتنی است که ستاد انتخابات شهرستان این حق را دارد در خصوص هر یک از بندهای این خبر توضیحات لازم را بدهد و در چارچوب یک جوابیه صحت یا عدم صحت این موضع را بیان

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار