کارگاه آموزشی جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان در کلاله + تصاویر

1403-07-02 08:07:19
0
52
کارگاه آموزشی جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان در کلاله + تصاویر
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه، کارگاه آموزشی جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان در شهرستان کلاله با حضور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه، کارگاه آموزشی جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان در شهرستان کلاله با حضور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

علی اصغر سید آبادی مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این برنامه در گفتگویی اظهار داشت: این حرکت فرهنگی با هدف توسعه فرهنگ کتابخوانی، فرهنگ گفتگو، کار جمعی و مشارکتی، کتابخوانی فعال اجرا می شود.

وی افزود: سال گذشته در ۱۵ شهر کشور ۲۰۴۵ باشگاه کتابخوانی راه اندازی شد که بیش از بیست و شش هزار کودک و نوجوان در آن باشگاهها عضو فعال شدند.

سیدآبادی تاکید کرد: امسال برای ۱۰۰ شهر، برنامه توسعه این فعالیت را داریم که تا کنون در ۸۰ شهر اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: با همکاری مربیان، معلمان و علاقمندان آموزش دیده دراین کارگاهها؛ امسال هشتاد هزار باشگاه دوازده نفری به ترویج کتاب وکتابخوانی می پردازند.

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اعضای باشگاه با مساعدت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پنجاه درصد تخفیف در خرید کتاب برخوردار می شوند.

bashgah 1

bashgah 2

bashgah 3

bashgah 3

bashgah 5

bashgah 6

bashgah 7

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار