سیستانی ها سهم خود را در اتحاد و همدلی ایفا می کنند:

چهار کاندیدای سیستانی، با هم انصراف دادند+عکس

1403-07-02 09:07:32
0
44
چهار کاندیدای سیستانی، با هم انصراف دادند+عکس
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">کاندیداهای سیستانی کم کم به قومیت های دیگر شهرستان ثابت می کنند که هدف اتحاد و همدلی است و نسبت به همدلی، برای آنها سمت، شهرت و ... در درجه خیلی کمتر قرار دارد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، در برخی از میدان های استراتیژیک گذشتن از آرزوها و سمت و جایگاه می تواند به نفع خود فرد و شهروندان باشد، تا به این وسیله نوعی همدلی و وحدت حاصل شود و این خود گامی برتر بر نهادینه کردن فرهنگ وحدت و همدلی است.

در این راستا 4 کاندیدای شورای شهر کلاله بر آگاه بودن از این امر(نیاز به همدلی) از کاندیداتوری شورای شهر کلاله انصراف دادند.

در متن بیانیه این 4 کاندیدا امده است:

4kandida

بسم تعالی

من لم یشکر المخلوق ،لم یشکر الخالق

حمدوسپاس فراوان،از پروردگاری که سرنوشت مردم را در گرو عزم آن ها در تغییر احوال خود مقدر نمود.

احتراما:

اینجانبان رمضان پیری، علی اصغر اصغری ، باقر عیدی و اسماعیل قربانی 

اکنون نظر به وضعیت صحنه انتخابات شورای شهر و ضرورت هم گرایی ،هم افزایی وهم آوایی ، جهت بازگشت فضای اتحاد وهمدلی براساس حجت شرعی وعقلی حاصل از هم اندیشی مشاوران فعال وحامیان گرامی ، علی رغم اعتماد بالای مردم عزیز ، انصراف خودمان را از حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اسلامی شهر کلاله اعلام می نماییم ..

از آحاد مردم و تمامی عزیزانی که دراین مدت حامی و پشتیبان اینجانبان بودند و تلاش وافری داشتند ، تشکر می نماییم و امیدواریم در فرصت های آتی خدمتگزاری فراهم آید و بتوانیم جبران محبت و زحمت نماییم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار