بیمارستان ۶۴ تخت‎خوابی مراوه‎تپه با همکاری بنیاد مستضعفان با اعتبار ۸ میلیارد تومان کلنگ‎زنی می‌شود

1403-07-02 09:07:30
0
38
 بیمارستان ۶۴ تخت‎خوابی مراوه‎تپه با همکاری بنیاد مستضعفان با اعتبار ۸ میلیارد تومان کلنگ‎زنی می‌شود
<div style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span id="ContentPlaceHolder1_litLead" style="font-size: 8pt;">نماینده مردم مینودشت در مجلس گفت: احداث بیمارستان ۶۴ تخت&lrm;خوابی مراوه&lrm;تپه در تیرماه امسال با همکاری بنیاد مستضعفان با اعتبار ۸ میلیارد تومان کلنگ&lrm;زنی می&zwnj;شود.</span></strong></span></div> <div style="text-align: justify;"><span id="ContentPlaceHolder1_litLead" style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"></span>
به گزارش کلاله خبر، شهرام کوسه‎غراوی در آیین گرامیداشت مختوم‎قلی فراغی شاعر شهیر ایرانی ترکمن اظهار داشت: در سفر سال گذشته آقای نوبخت به استان گلستان اعتبار ویژه‎ای برای گردشگری این آرامگاه در نظر گرفته شده که قرار است از ابتدای ورودی این آرمگاه در محل پل تا خود آرامگاه این مسیر درخت‎کاری شود.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: میزان این اعتبارات 500 میلیون تومان است و امید داریم هر چه زودتر تخصیص داده شود.

وی یادآور شد: امروز دویست و هشتاد و چهارمین سالروز تولد مختوم قلی‎فراغی است  شاعری که زودتر از زمان خود فکر می‎کرد و شعر می‎سرود.

کوسه‎غراوی افزود: شعرهای  این شاعر ترکمن مملو از وحدت و همدلی بود و امید داریم راه مختوم‎قلی سرلوحه همه ما باشد.

وی به پروژه‎های عمرانی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: احداث بیمارستان 64 تخت‎خوابی مراوه‎تپه در تیرماه امسال با همکاری بنیاد مستضعفان با اعتبار 8 میلیارد تومان کلنگ‎زنی خواهد شد.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین در 18 ماه آینده مسیر روستای "کلنگ" گازرسانی شده است.

کوسه‎غراوی یادآور شد: روز یکشنبه هفته آینده کلنگ‎زنی مسیر جاده قازانقایه به خراسان شمالی با اعتبار 4 میلیارد و 700 میلیون تومان انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: آسفالت راه روستایی "ناطق" با اعتبار 3 میلیارد و 200 میلیون تومان و احداث تونل‎های انحرافی سد چارلی با اعتبار 700 میلیون تومان در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال را مقام معظم رهبری سال" اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کردند امید داریم رئیس جمهور آینده در این مسیر قدم‎ بردارد.

وی از چاپ و نشر ماهنامه مختوم‎قلی فراغی خبر داد و افزود: ثبت قانونی آن انجام شده و در این ماهانامه به تاریخ و  محل زندگی این شعار توجه شده است.

به گزارش تسنیم، نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: احداث یک مجتمع فرهنگی در آرامگاه مختوم‎قلی فراغی و دبیرخانه دائمی مختومقلی فراغی با امکانات کتابخانه و موزه از نیازهای اساسی این آرامگاه به شمار می‎رود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار