عضو شورای شهر تهران:

ادعای دیوارکشی بین زنان و مردان توهین به مردم است/ دفاع مقدس لباس فاخر عزت و آزادی ماست

1403-08-01 11:08:33
0
60
ادعای دیوارکشی بین زنان و مردان توهین به مردم است/ دفاع مقدس لباس فاخر عزت و آزادی ماست
<div style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">عضو شورای شهر تهران گفت: طرح این جمله که عده&zwnj;ای اگر رای بیاورند، اقدام به دیوار کشی بین زنان و مردان می&zwnj;کنند، این ادبیات جملاتی زشت و توهین به مردم است.</span></strong></span></div> <div style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"></span>
به گزارش کلاله خبر به نقل از ندای ساحل؛ معصومه آباد پنج شنبه در حاشیه اکران فیلم «ماجرای نیمروز» در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران بندرعباس در ابتدای سخنان خود به ذکر خاطرات دورانسارت خود در زندان‌های بغداد اشاره کرد و خطاب به دختران دانشجو اظهار داشت: شما به نسل مادرانتان که عزت، سربلندی و استقامت را از خود به یادگار گذاشتند، افتخار کنید.

وی با اشاره به استقامت رزمندگان در زندان های عراق، بیان داشت: اردوگاه‌ها و زندان‌های ما نزدیک‌ترین و اولین خاکریز دشمن بود ولی با عمل و رفتارمان ثابت کردیم از چه قوم و تباری هستیم.

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران ادامه داد: امروز اگر عده ای به یکی عنوان سرهنگ می دهند، آیا این سرهنگ نبود که برای کشور عزت آفرید؛ سرهنگ کسی بود که در دوران جوانی و هشت سال دفاع مقدس را با لباس خاکی جنگید تا برای کشور افتخار بیافریند.

آباد گفت: مطمئن باشید هرجریانی که بخواهد اختلاف و شکافی در بین ما بیندازد و وحدت مردم را بهم بزند، قطعا بدانید از ما نیست؛ بلکه می‌خواهد بین جریان انقلاب و ایدئولوژی اسلامی اختلاف بیندازد و یک فضای دیگری ایجاد کند.

انتخابات، آبرو و قدرت توانمندی کشور است

نویسنده کتاب «من زنده‌ام» افزود: هرآنچه در هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد یک اسطوره است؛ این امنیتی و آرامشی که امروز در این کشور داریم مرهون ایثارگری های شهدا، جانبازان و اسرای ما در زندان های عراق بود.

وی با بیان اینکه اسارت های سخت و طاقت فرسا در زندان های عراق شعار و داستان نیست، بلکه واقعیت‌هایی بود که ما به چشم خود دیدیم، گفت: امروز که در یک پیچ تاریخی قرار داریم و در یک برهه انتخاباتی هستیم باید با درایت خود یک انتخاب اصلح داشته باشیم.

آباد با اشاره به این مطلب که ببینیم کسی را که انتخاب می کنیم در روزهای سخت این کشور کجا ایستاده بود؟ در کشورهای خارجی تحصیل می کرده یا در کنار همین مردم؟ بیان داشت: انتخابات، آبرو و قدرت توانمندی این کشور است و ما باید این قدرت توانمندی را با انتخاب اصلح حفظ کنیم.

دفاع مقدس لباس فاخر عزت و آزادی ماست

وی ضمن تاکید براین مطلب که انتخاب اصلح و شایسته باید مطابق با معیارها و شاخص‌های مدنظر رهبری باشد، گفت: با انتخاب شایسته دست رد به سینه کسانی بزنیم که امنیت امروز را حاصل شهادت آدم‌هایی که در جبهه ها جنگیدند نمی‌دانند ، بلکه حاصل برجام می‌دانند ، درحالی که برجام یک سندی است که فقط یکسال از مطرح شدن آن می‌گذرد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه سخنان خود اضافه کرد: اگر به نسل هشت سال دفاع مقدس اقتدا کنیم هیچکس نخواهد توانست به ما دهان کجی کند.

آباد در ادامه سخنان خود بیان داشت: دفاع مقدس لباس فاخری است بر تن همه کسانی که سال‌ها برای عزت و آزادی این مملکت در مقابل دشمنان جنگیدند پس چرا باید این رشادت‌ها را فراموش کنیم.

نویسنده کتاب «من زنده‌ام» گفت: مطمئن باشید اگر آن روزهای پرافتخار را فراموش کردیم همه حوادثی که در کشور اتفاق می‌افتد ماحصل یک فراموشی و غلفت است و آن هم فراموشی دفاع مقدس ماست.

وی افزود: اگر روز انتخابات یک عده‌ای با ساز و دهل در خیابان ها ریختند و گفتند ما آزادی می‌خواهیم، آزادی ما را گرفته‌اند بدانید به دنبال منفعت‌های شخصی خود هستند؛ مردمی که سال ها برای این کشور تاریخ و آزادی آن جنگیدند و خون داده اند مگر به این سادگی حاضر می‌شود بین زن و مرد آن دیوار کشید این ادبیات جملاتی زشت و توهین به مردم است.

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران یادآور شد: باید مراقب این ادبیات و جملات باشیم؛ کارنامه اجرایی کاندیداها و برنامه های را خوب ببینیم که واقعا چه کار و خدمتی برای مردم انجام داده اند و با محک زدن آدم‌ها انتخاب شایسته داشته باشیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار