در نشست با اصحاب رسانه و مدیران کانال های تلگرامی

فرماندار کلاله: تحرکات کاندیداها و اصحاب رسانه رصد می شود

1403-07-02 11:07:23
0
46
فرماندار کلاله: تحرکات کاندیداها و اصحاب رسانه رصد می شود
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرماندار کلاله گفت: بمنظور حفظ آرامش موجود در استانه انتخابات و جلوگیری از انتشار شایعات بی اساس، تحرکات اصحاب رسانه و کاندیداها در فضای مجازی کنترل می شود.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر در نشست با اصحاب رسانه و مدیران کانال های تلگرامی ضمن تاکید بر رصد فضای مجازی و تحرکات کاندیداها اظهار داشت: برای جلوگیری از انتشار شایعات کذب در فضای مجازی و تخلف از سوی برخی از کاندیداها، رصد فضای مجازی در اولویت کاری ما قرار می گیرد.

وی افزود: در این رستا برای آگاهی بخشی بیشتر کاندیداها نسبت به بایدها و نبایدهای انتخاباتی، جلسات متعددی با انها برگزار خواهد شد و به همراه آن می طلبد اصحاب رسانه و مدیران کانال های تلگرامی نیز در جلسات توجیهی شرکت کنند.

شهرام شیرزاد معاون فرماندار کلاله نیز با اذعان به قدرت رسانه، اظهار داشت: رسانه های برجسته شهرستان باید به گونه ای عمل کنند که عملکرد آنها در خنثی سازی هرگونه شایعه از سوی کانال ها و گروه های ناشناخته غالب باشد.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین مسئله پیش رو انتخابات است، گفت: باید رسانه با توجه به رسالت خود مردم را به حضور پرشور در صندوق های رای تشویق کنند.

شیرزاد نیز با تکرار جمله فرماندار کلاله مبنی بر رصد فضای مجازی و تحرکات کاندیداها، اظهار داشت: باید از فرصت ها برای جلوگیری از تهدیدها استفاده کنیم.

ashab 1

ashab 2

ashab 3

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار