استاندار گلستان:

مسئولی که خدمت را توفیق نداند، عزت را از دست داده است/ انتشار دفترچه صداقدامی در استان

1403-08-07 10:08:31
0
71
مسئولی که خدمت را توفیق نداند، عزت را از دست داده است/ انتشار دفترچه صداقدامی در استان
<div style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">استاندار گلستان با اشاره به انتشار دفترچه صداقدامی عملکرد دولت در این استان گفت: مسئولی که خدمت را توفیق نداند، عزت را ازدست داده است.</span></strong></span></div> <div style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"></span>
به گزارش کلاله خبر به نقل از گل رامیان، حسن صادقلو استاندار گلستان در آئین افتتاحیه مدرسه حمزه سیدالشدا قورچای شهرستان رامیان ضمن تبریک مید مبعث گفت: انبعاث ولی امر، انتخاب و انتصاب عادی نیست بلکه ظرفیت و قابلیتی است که انسانی کتاب خدا را از مخزن اسرار بخواند.

وی، جوهره حکومت، خدمت است و خدمت، توفیق است نه منت، اظهار کرد: مجاری رسیدن به عزت خدا، خدمت است و راه رسیدن به عزت، خدمت به مردم و به پدر و مادر است و مسئولی که خدمت را توفیق ندانند، عزت را ازدست داده است و باید صدق نیت در کار باشد.

صادقلو با اشاره به سرمایه گذاری سرمایه داران در بخش اقتصادی همچون سردخانه دومداره این شهرستان، افزود: اشتغالزایی و رونق تولید در صحنه اتفاق افتاده و همه نشانه یک مجاهد فی سبیل الله است.

وی بیان کرد: اینگونه اقدامات باید برای دیگران الگو شود و بجای هدایت مسیرهای سرمایه گذاری به ضدارزش، در مسیرارزش گام برداشته شود.

استاندار گلستان حضور خود را در آیین افتتاحیه سرخانه، تشکر از یک ارزشی بنام تولید و ایجاد اشتعال عنوان کرد و گفت: اگر جامعه از شکرگزاری بیفته بدانید ک آینده مطلوبی نخواهد بود.

وی افزود: بیشترین بیقراری و دغدغه دولت در راستای اقتصادی است و شاید هیچ دولتی در بین المللی و داخلی این دغدغه رانداشته باشد.

صادقلو بیان کرد: این دولت با ضعفها و آسیبهایی که داشت اگر برجام را فکرکرد به رونق اقتصادی فکر کرد واقتصاد سیاسی مهمترین روح پیگیری دولت در روندهای سیاسی اش بوده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: اقدامات انجام شده این دولت از سال ۹۲ تاکنون را یک دفترچه صداقدامی با افتتاح 8 هزار و 33 پروژه با سرمایه گذاری بیش از ۵ هزارمیلیاردتومان که بیش از ۷هزارپروژه افتتاح و مابقی کلنگ زنی شده است، را در استان منتشر کردم

وی خاطرنشان کرد: در اقتصادمقاومتی ۷۶۰ میلیارد تومان برای ۵۳۳ واحد در شرایطی ک بانکها بسته بودند و شرابط اقتصادی سنگین بود با ایجاد ۵۶ هزار اشتغالزایی انجام شده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار